Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 20728 20729 20730 ... 30041 30042 30043
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


jag ska till warner bros harry potter grejen. omfg. det har varit min dröm så länge wow jag är avundsjuk på mig själv

20 jun, 2015 18:11

Borttagen

Avatar


Skrivet av thesecondlovegoodchild:
Har blivit så äckligt förkyld
Samma här:c

20 jun, 2015 18:14

Borttagen

Avatar


Alltså när Sandra pratade om Animation-teamet så påminde det så mycket om oss på musikalen och jag blir fett ledsen bc jag saknar musikalen
Och nu saknar jag Sandra och resten av Animation-teamet också
Och Rhodos
Och i övrigt typ allt ok

20 jun, 2015 18:16

thesecondlovegoodchild
Elev

Avatar

+1


Alltså podcasts är mitt liv

20 jun, 2015 18:19

Chaemy
Elev

Avatar


Inatt åkte jag buss, jag sov några timmar. När jag kom hem så somnade jag och sov nästan hela dagen. Jag är fortfarande trött. Det känns sjukt.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn3.cdnme.se%2F4452636%2F8-3%2F2015-04-13-2056_552c11619606ee5f71929eee.jpg

20 jun, 2015 18:26

Borttagen

Avatar


toblerone ♥

20 jun, 2015 19:33

TheFifthMarauder
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av TheFifthMarauder:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av TheFifthMarauder:
Kan inte fatta att det bara är fem dagar kvar tills Multicon..
5 dagar kvar tills jag får träffa en av mina bästa vänner igen efter 273 dagars tid.
Alltså jag tycker om dig så mycket omg saknar saknar saknar dig men snart träffas vi herregud är så glad!! ♥
Jag kan inte ens beskriva hur glad jag är för att vi kommer träffas snart igen!!! jag tycker om dig så mycket och saknar dig så enormt mycket!!♥
Jag med ♥ Jag kommer säkert stå och gråta när jag ser dig dock .... men, ja, jag är så extremt glad!!
Vi kommer båda två stå och gråta som två psykopater cx

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia1.tenor.com%2Fimages%2F67dcd4f518da94315bcdbe6cd2509b24%2Ftenor.gif%3Fitemid%3D9279187

20 jun, 2015 20:05

Borttagen

Avatar


Skrivet av TheFifthMarauder:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av TheFifthMarauder:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av TheFifthMarauder:
Kan inte fatta att det bara är fem dagar kvar tills Multicon..
5 dagar kvar tills jag får träffa en av mina bästa vänner igen efter 273 dagars tid.
Alltså jag tycker om dig så mycket omg saknar saknar saknar dig men snart träffas vi herregud är så glad!! ♥
Jag kan inte ens beskriva hur glad jag är för att vi kommer träffas snart igen!!! jag tycker om dig så mycket och saknar dig så enormt mycket!!♥
Jag med ♥ Jag kommer säkert stå och gråta när jag ser dig dock .... men, ja, jag är så extremt glad!!
Vi kommer båda två stå och gråta som två psykopater cx
Hahah, ja x3

20 jun, 2015 20:07

Borttagen

Avatar


Jag dööör, har garvat hela kvällen åt Caspar Lees och ThatcherJoes pranks mot varandra..

Haha, är bara tvungen att länka en video där han skrämmer sin kompis Oli och massa andra funny moments :3

20 jun, 2015 20:08

Vildvittra
Elev

Avatar



"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

20 jun, 2015 20:18

1 2 3 ... 20728 20729 20730 ... 30041 30042 30043

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.