@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
jag ska till warner bros harry potter grejen. omfg. det har varit min dröm så länge wow jag är avundsjuk på mig själv
20 jun, 2015 18:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av thesecondlovegoodchild: Samma här:cHar blivit så äckligt förkyld 20 jun, 2015 18:14 |
|
Borttagen
|
Alltså när Sandra pratade om Animation-teamet så påminde det så mycket om oss på musikalen och jag blir fett ledsen bc jag saknar musikalen
Och nu saknar jag Sandra och resten av Animation-teamet också Och Rhodos Och i övrigt typ allt ok 20 jun, 2015 18:16 |
|
thesecondlovegoodchild
Elev |
Alltså podcasts är mitt liv
20 jun, 2015 18:19 |
|
Chaemy
Elev |
Inatt åkte jag buss, jag sov några timmar. När jag kom hem så somnade jag och sov nästan hela dagen. Jag är fortfarande trött. Det känns sjukt.
20 jun, 2015 18:26 |
|
Borttagen
|
toblerone ♥
20 jun, 2015 19:33 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vi kommer båda två stå och gråta som två psykopater cxSkrivet av TheFifthMarauder: Jag med ♥ Jag kommer säkert stå och gråta när jag ser dig dock .... men, ja, jag är så extremt glad!! Skrivet av Borttagen: Jag kan inte ens beskriva hur glad jag är för att vi kommer träffas snart igen!!! jag tycker om dig så mycket och saknar dig så enormt mycket!!♥ Skrivet av TheFifthMarauder: Alltså jag tycker om dig så mycket omg saknar saknar saknar dig men snart träffas vi herregud är så glad!! ♥ Kan inte fatta att det bara är fem dagar kvar tills Multicon.. 5 dagar kvar tills jag får träffa en av mina bästa vänner igen efter 273 dagars tid.
20 jun, 2015 20:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av TheFifthMarauder: Hahah, ja x3Skrivet av Borttagen: Vi kommer båda två stå och gråta som två psykopater cx Skrivet av TheFifthMarauder: Jag med ♥ Jag kommer säkert stå och gråta när jag ser dig dock .... men, ja, jag är så extremt glad!! Skrivet av Borttagen: Jag kan inte ens beskriva hur glad jag är för att vi kommer träffas snart igen!!! jag tycker om dig så mycket och saknar dig så enormt mycket!!♥ Skrivet av TheFifthMarauder: Alltså jag tycker om dig så mycket omg saknar saknar saknar dig men snart träffas vi herregud är så glad!! ♥ Kan inte fatta att det bara är fem dagar kvar tills Multicon.. 5 dagar kvar tills jag får träffa en av mina bästa vänner igen efter 273 dagars tid. 20 jun, 2015 20:07 |
|
Borttagen
|
Jag dööör, har garvat hela kvällen åt Caspar Lees och ThatcherJoes pranks mot varandra..
Haha, är bara tvungen att länka en video där han skrämmer sin kompis Oli och massa andra funny moments :3 20 jun, 2015 20:08 |
|
Vildvittra
Elev |
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 20 jun, 2015 20:18 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen