Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
moaskywalkr
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: alltså omg jag skickade det nyss skype u know fast han var inte inne vet inte om jag ska ta det bra eller dåligt fattar inte att jag gjorde det seriöst kom på min begravning guys ni är alla bjudna !!!!!!!!!!! vad skrev du 13 feb, 2013 23:07 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av moaskywalkr: Skrivet av LunaLovegood1: alltså omg jag skickade det nyss skype u know fast han var inte inne vet inte om jag ska ta det bra eller dåligt fattar inte att jag gjorde det seriöst kom på min begravning guys ni är alla bjudna !!!!!!!!!!! vad skrev du typ "alltså jag gillar dig fast jag vet att du typ gillar de snygga, populära ch roliga tjejerna, men jag ville iaf verätta" omg
14 feb, 2013 07:23 |
|
moaskywalkr
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av moaskywalkr: Skrivet av LunaLovegood1: alltså omg jag skickade det nyss skype u know fast han var inte inne vet inte om jag ska ta det bra eller dåligt fattar inte att jag gjorde det seriöst kom på min begravning guys ni är alla bjudna !!!!!!!!!!! vad skrev du typ "alltså jag gillar dig fast jag vet att du typ gillar de snygga, populära ch roliga tjejerna, men jag ville iaf verätta" omg awwwwwwwwwww hallå jag följer honom på twitter nu gråter vet inte vad jag ska göra 14 feb, 2013 13:06 |
|
scarhead
Lärare |
14 feb, 2013 13:12 |
|
Rymdkonungen
Elev |
Vi stod där i våra gäng på rasten typ tre meter från varandra och sedan tittade jag på honom och han tittade på mig och sedan log vi ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
tycker Rymdkonungen... 14 feb, 2013 14:59 |
|
LunaLovegood1
Elev |
14 feb, 2013 20:27 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av LunaLovegood1: omgShitshitshitshit omgomgomgomgomg han är men på skype nu omg han kommer ha sett det imorgon om*g tell me EVERYTHING imorgon ok? skicka en uggla ok jag kommer inte vara inne hela dagen men läser det så fort jag loggar in ok 14 feb, 2013 20:32 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av scarhead: Skrivet av LunaLovegood1: omgShitshitshitshit omgomgomgomgomg han är men på skype nu omg han kommer ha sett det imorgon om*g tell me EVERYTHING imorgon ok? skicka en uggla ok jag kommer inte vara inne hela dagen men läser det så fort jag loggar in ok believe me matilda I WILL han har svarat IMG fast jag kan inte svara tillbaka för jag ÖR inne på telefonen snyft
14 feb, 2013 20:45 |
|
moaskywalkr
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av scarhead: Skrivet av LunaLovegood1: omgShitshitshitshit omgomgomgomgomg han är men på skype nu omg han kommer ha sett det imorgon om*g tell me EVERYTHING imorgon ok? skicka en uggla ok jag kommer inte vara inne hela dagen men läser det så fort jag loggar in ok believe me matilda I WILL han har svarat IMG fast jag kan inte svara tillbaka för jag ÖR inne på telefonen snyft VAD SKREV HAN 14 feb, 2013 21:51 |
|
Kedjebrev
Elev |
LunaLovegood1: Åh hur gick det då??? (ps. massa beröm för att du vågade berätta)
http://Kaosregn.blogg.se
14 feb, 2013 21:52 |
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen