Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Margaret
Elev |
Omg, ikväll går både "En vampyrs bekännelse" och "Livsverket"(Life as a house) på ettan. Gissa vem som sitter uppe inatt och ser på tv...
![]()
23 sep, 2011 21:13 |
|
Borttagen
|
23 sep, 2011 21:14 |
|
si_tonks
Elev |
jag sitter och tittar och tittar på en här videon:
http://www.youtube.com/watch?v=yAkcWRK4hdQ&feature=player_embedded och jag SKA köpa boken hihi ![]()
23 sep, 2011 21:14 |
|
Vendela
Elev |
Alltså, mina föräldrar tillåter inte mig att var a uppe sent
Böcker. Böcker. Böcker! 23 sep, 2011 21:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Enchanted: avifors Åh, vilken härlig dag! (Kommer inte ihåg om det är från bannlysta eller ändringen) Vendela Självklart! Vad händer denna vackra afton? Padfootie Sho! Kan inte du lägga upp en länk till din låt? Visst kan jag göra det x) här är den: http://www.youtube.com/watch?v=cemRDi1j5V4 Glad u liked it 23 sep, 2011 21:15 |
|
Anapneo
Elev |
si_tonksJag vill ha den med!
på min önskelista i år står det - Alla Harry Potter böckerna på Engelska. - Och The tales of Beedle the bard. - Och Harry Potter page to screen. - Pengar haha....
23 sep, 2011 21:16 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Anapneo: si_tonksJag vill ha den med! på min önskelista i år står det - Alla Harry Potter böckerna på Engelska. - Och The tales of Beedle the bard. - Och Harry Potter page to screen. - Pengar haha.... haha, min kommer nog vara så, med lite tillägg som trollstavar o.s.v xD fast jag har redan böckerna på engelska ![]()
23 sep, 2011 21:17 |
|
Vendela
Elev |
Måste typ sova -.-
Böcker. Böcker. Böcker! 23 sep, 2011 21:18 |
|
Anapneo
Elev |
padfootie drogar din låt nu, LOVE IT.
så sjukt bra. ååååh.... *almost crying* Vendela godnatt vännen!
23 sep, 2011 21:19 |
|
Vendela
Elev |
Anapneo: Snart
Böcker. Böcker. Böcker! 23 sep, 2011 21:20 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen