The Percy Jackson club
Forum > Off Topic > Klubbar > The Percy Jackson club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av boknörd_: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av boknörd_: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av boknörd_: Skrivet av Tonks/Luna: Jag joinar. WELCOME!! My father is the almighty Zeus, AKA the god of the sky and thunder.... Är ensam i stuga ett och är ledaren... JAG ÄR ELEKTRISK!! *håller mig på avstånd. Tyvär är jag nog inte dotter till Zeus. Annars hade vi varit syskon. AWW, jag är den enda elektriska här xD Men mitt hår ser ut som om jag var elektrisk. Mitt med... Dx Likisar. And by the way allihop. Jag och Boknörd_ tänker/håller på att starta ett PJ roll. Nån som är intresserad? Nån som Varför stava rätt när man kan stava fel? 6 jan, 2017 15:09 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av Hayato: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Hayato: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Hayato: Skrivet av Tonks/Luna: Vilken är din förälder? Poseidon.. inte för jag vill va som PJ som väldigt många tror om oss Poseidon barn.. Undrande just när jag skulle accepteras.. Är också Poseidonbarn.... men föredrar inte att kalla ho om Pappa. Liksom är som Luke...... ...sa aldrig pappa... Det gjorde du inte heller.... Fy vad jag hatar stela konversationer.. syrran '-' Haha inte meningen att den ska vara stel xD
6 jan, 2017 15:24 |
|
Hayato
Elev |
Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av boknörd_: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av boknörd_: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av boknörd_: Skrivet av Tonks/Luna: Jag joinar. WELCOME!! My father is the almighty Zeus, AKA the god of the sky and thunder.... Är ensam i stuga ett och är ledaren... JAG ÄR ELEKTRISK!! *håller mig på avstånd. Tyvär är jag nog inte dotter till Zeus. Annars hade vi varit syskon. AWW, jag är den enda elektriska här xD Men mitt hår ser ut som om jag var elektrisk. Mitt med... Dx Likisar. And by the way allihop. Jag och Boknörd_ tänker/håller på att starta ett PJ roll. Nån som är intresserad? Nån som Jag jag jag.. Jaaag!!! Hallå? Jaaaaag vill vara med!!! L
6 jan, 2017 15:26 |
|
boknörd_
Elev |
Skrivet av Hayato: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av boknörd_: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av boknörd_: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av boknörd_: Skrivet av Tonks/Luna: Jag joinar. WELCOME!! My father is the almighty Zeus, AKA the god of the sky and thunder.... Är ensam i stuga ett och är ledaren... JAG ÄR ELEKTRISK!! *håller mig på avstånd. Tyvär är jag nog inte dotter till Zeus. Annars hade vi varit syskon. AWW, jag är den enda elektriska här xD Men mitt hår ser ut som om jag var elektrisk. Mitt med... Dx Likisar. And by the way allihop. Jag och Boknörd_ tänker/håller på att starta ett PJ roll. Nån som är intresserad? Nån som Jag jag jag.. Jaaag!!! Hallå? Jaaaaag vill vara med!!! OKIDOKI
6 jan, 2017 15:28 |
|
Hayato
Elev |
Skrivet av boknörd_: ::::;;;DSkrivet av Hayato: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av boknörd_: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av boknörd_: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av boknörd_: Skrivet av Tonks/Luna: Jag joinar. WELCOME!! My father is the almighty Zeus, AKA the god of the sky and thunder.... Är ensam i stuga ett och är ledaren... JAG ÄR ELEKTRISK!! *håller mig på avstånd. Tyvär är jag nog inte dotter till Zeus. Annars hade vi varit syskon. AWW, jag är den enda elektriska här xD Men mitt hår ser ut som om jag var elektrisk. Mitt med... Dx Likisar. And by the way allihop. Jag och Boknörd_ tänker/håller på att starta ett PJ roll. Nån som är intresserad? Nån som Jag jag jag.. Jaaag!!! Hallå? Jaaaaag vill vara med!!! OKIDOKI L
6 jan, 2017 15:29 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av boknörd_: Skrivet av Hayato: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av boknörd_: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av boknörd_: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av boknörd_: Skrivet av Tonks/Luna: Jag joinar. WELCOME!! My father is the almighty Zeus, AKA the god of the sky and thunder.... Är ensam i stuga ett och är ledaren... JAG ÄR ELEKTRISK!! *håller mig på avstånd. Tyvär är jag nog inte dotter till Zeus. Annars hade vi varit syskon. AWW, jag är den enda elektriska här xD Men mitt hår ser ut som om jag var elektrisk. Mitt med... Dx Likisar. And by the way allihop. Jag och Boknörd_ tänker/håller på att starta ett PJ roll. Nån som är intresserad? Nån som Jag jag jag.. Jaaag!!! Hallå? Jaaaaag vill vara med!!! OKIDOKI Boknörd_, skapar du RollTråden? Jag skickar hela vår konversation om rollet till Hayato. Varför stava rätt när man kan stava fel? 6 jan, 2017 15:29 |
|
boknörd_
Elev |
Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av boknörd_: Skrivet av Hayato: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av boknörd_: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av boknörd_: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av boknörd_: Skrivet av Tonks/Luna: Jag joinar. WELCOME!! My father is the almighty Zeus, AKA the god of the sky and thunder.... Är ensam i stuga ett och är ledaren... JAG ÄR ELEKTRISK!! *håller mig på avstånd. Tyvär är jag nog inte dotter till Zeus. Annars hade vi varit syskon. AWW, jag är den enda elektriska här xD Men mitt hår ser ut som om jag var elektrisk. Mitt med... Dx Likisar. And by the way allihop. Jag och Boknörd_ tänker/håller på att starta ett PJ roll. Nån som är intresserad? Nån som Jag jag jag.. Jaaag!!! Hallå? Jaaaaag vill vara med!!! OKIDOKI Boknörd_, skapar du RollTråden? Jag skickar hela vår konversation om rollet till Hayato. Sure
6 jan, 2017 15:30 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av boknörd_: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av boknörd_: Skrivet av Hayato: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av boknörd_: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av boknörd_: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av boknörd_: Skrivet av Tonks/Luna: Jag joinar. WELCOME!! My father is the almighty Zeus, AKA the god of the sky and thunder.... Är ensam i stuga ett och är ledaren... JAG ÄR ELEKTRISK!! *håller mig på avstånd. Tyvär är jag nog inte dotter till Zeus. Annars hade vi varit syskon. AWW, jag är den enda elektriska här xD Men mitt hår ser ut som om jag var elektrisk. Mitt med... Dx Likisar. And by the way allihop. Jag och Boknörd_ tänker/håller på att starta ett PJ roll. Nån som är intresserad? Nån som Jag jag jag.. Jaaag!!! Hallå? Jaaaaag vill vara med!!! OKIDOKI Boknörd_, skapar du RollTråden? Jag skickar hela vår konversation om rollet till Hayato. Sure Vi måste typ fixa mallar också... *inser att vi borde ta allt via uggla. Varför stava rätt när man kan stava fel? 6 jan, 2017 15:32 |
|
boknörd_
Elev |
Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av boknörd_: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av boknörd_: Skrivet av Hayato: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av boknörd_: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av boknörd_: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av boknörd_: Skrivet av Tonks/Luna: Jag joinar. WELCOME!! My father is the almighty Zeus, AKA the god of the sky and thunder.... Är ensam i stuga ett och är ledaren... JAG ÄR ELEKTRISK!! *håller mig på avstånd. Tyvär är jag nog inte dotter till Zeus. Annars hade vi varit syskon. AWW, jag är den enda elektriska här xD Men mitt hår ser ut som om jag var elektrisk. Mitt med... Dx Likisar. And by the way allihop. Jag och Boknörd_ tänker/håller på att starta ett PJ roll. Nån som är intresserad? Nån som Jag jag jag.. Jaaag!!! Hallå? Jaaaaag vill vara med!!! OKIDOKI Boknörd_, skapar du RollTråden? Jag skickar hela vår konversation om rollet till Hayato. Sure Vi måste typ fixa mallar också... *inser att vi borde ta allt via uggla. hehe, jag me.. fixar mall!
6 jan, 2017 15:34 |
|
Hayato
Elev |
Skrivet av boknörd_: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av boknörd_: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av boknörd_: Skrivet av Hayato: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av boknörd_: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av boknörd_: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av boknörd_: Skrivet av Tonks/Luna: Jag joinar. WELCOME!! My father is the almighty Zeus, AKA the god of the sky and thunder.... Är ensam i stuga ett och är ledaren... JAG ÄR ELEKTRISK!! *håller mig på avstånd. Tyvär är jag nog inte dotter till Zeus. Annars hade vi varit syskon. AWW, jag är den enda elektriska här xD Men mitt hår ser ut som om jag var elektrisk. Mitt med... Dx Likisar. And by the way allihop. Jag och Boknörd_ tänker/håller på att starta ett PJ roll. Nån som är intresserad? Nån som Jag jag jag.. Jaaag!!! Hallå? Jaaaaag vill vara med!!! OKIDOKI Boknörd_, skapar du RollTråden? Jag skickar hela vår konversation om rollet till Hayato. Sure Vi måste typ fixa mallar också... *inser att vi borde ta allt via uggla. hehe, jag me.. fixar mall! Kan ni länka mig till roll sidan? L
6 jan, 2017 15:35 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen