Dagens kramar går till...
Forum > Off Topic > Dagens kramar går till...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Savi: Kram till dig med
4 sep, 2012 22:10 |
|
Borttagen
|
Savi Tack så mycket! KRAMMMM! ♥
Och på tal och inget kom jag att tänka på dig idag, när vi under vår håla satt och garvade åt dumma fördommar om svenskar... Du skrev en massa saker på din blogg som amerikaner trodde om oss 4 sep, 2012 22:11 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av Borttagen: Savi Tack så mycket! KRAMMMM! ♥ Och på tal och inget kom jag att tänka på dig idag, när vi under vår håla satt och garvade åt dumma fördommar om svenskar... Du skrev en massa saker på din blogg som amerikaner trodde om oss Haha! Nej va kul. Hihi, blir typ alltid glad när folk tänker på mig
4 sep, 2012 22:12 |
|
Cinnamonagouti
Elev |
Savi: KRAAAM på dig med! ♥
All that is gold does not glitter, not all those who wander are lost; the old that is strong does not wither, deep roots are not reached by the frost. 4 sep, 2012 22:14 |
|
Seriously
Elev |
Savi Kram på dig med, vännen! Du är fantastisk! ♥
Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 4 sep, 2012 22:18 |
|
Borttagen
|
Savi,
![]() 4 sep, 2012 22:23 |
|
Borttagen
|
4 sep, 2012 22:24 |
|
Li
Biträdande rektor |
Grå Damen, DeathDownAlex, Erfa, Ruy Hobble, Eriskay, Vanio, amandaheideman, avifors I WILL HUG YOU ALL BECAUSE MY ARMS ARE LONG ENOUGH K.
without something there is no nothing 4 sep, 2012 22:25 |
|
Borttagen
|
Jag vill krama Ronald Weasley, för idag fyller han år
4 sep, 2012 22:32 |
|
Ronald Weasley
Elev |
TACK! Jag vill krama luna99 för att hon är så snäll! 4 sep, 2012 22:36 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen