@ Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
PotterHead4evr
Elev |
Skrivet av Idoli: Skrivet av PotterHead4evr: Skrivet av Idoli: Skrivet av PotterHead4evr: Någon som vill köpa 33 liter drakblod?? Hur mycket kan jag köpa det för? Vet inte riktigt vad du är beredd att betala Jag skulle kunna betala ca. 80 galleoner. Då får jag tyvärr stå över. Hade förväntat mig lite mer. Sorry
28 feb, 2017 19:30 |
|
Alva_malfoy0303
Elev |
Skrivet av PotterHead4evr: Skrivet av Idoli: Skrivet av PotterHead4evr: Skrivet av Idoli: Skrivet av PotterHead4evr: Någon som vill köpa 33 liter drakblod?? Hur mycket kan jag köpa det för? Vet inte riktigt vad du är beredd att betala Jag skulle kunna betala ca. 80 galleoner. Då får jag tyvärr stå över. Hade förväntat mig lite mer. Sorry Soorgligt :´( 28 feb, 2017 19:31 |
|
Idoli
Elev |
Okej, ingen fara. Vill bara inte betala mer än vad jag får pengar tillbaka senare. Sorry
28 feb, 2017 19:31
Detta inlägg ändrades senast 2017-02-28 kl. 19:31
|
|
PotterHead4evr
Elev |
Skrivet av Idoli: Okej, ingen fara. Vill bara inte betala mer än vad jag får pengar tillbaka senare. Sorry Okej, lungt
28 feb, 2017 19:31 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av PotterHead4evr: Skrivet av Idoli: Skrivet av PotterHead4evr: Skrivet av Idoli: Skrivet av PotterHead4evr: Någon som vill köpa 33 liter drakblod?? Hur mycket kan jag köpa det för? Vet inte riktigt vad du är beredd att betala Jag skulle kunna betala ca. 80 galleoner. Då får jag tyvärr stå över. Hade förväntat mig lite mer. Sorry du vet att du kan sälja drakblod gratis till Knut, vänta bara tills han är inne, så går du in till drakhandlaren så finns din flaska med drakblod där. Du klickar på den sås tår det hur mycket det är. Då kan du sälja det till Knut och så får du dina galleoner 28 feb, 2017 20:44 |
|
PotterHead4evr
Elev |
Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av PotterHead4evr: Skrivet av Idoli: Skrivet av PotterHead4evr: Skrivet av Idoli: Skrivet av PotterHead4evr: Någon som vill köpa 33 liter drakblod?? Hur mycket kan jag köpa det för? Vet inte riktigt vad du är beredd att betala Jag skulle kunna betala ca. 80 galleoner. Då får jag tyvärr stå över. Hade förväntat mig lite mer. Sorry du vet att du kan sälja drakblod gratis till Knut, vänta bara tills han är inne, så går du in till drakhandlaren så finns din flaska med drakblod där. Du klickar på den sås tår det hur mycket det är. Då kan du sälja det till Knut och så får du dina galleoner Jo, jag vet. Ville bara se om någon erbjöd mer än han, haha
28 feb, 2017 20:45 |
|
Margareta
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av Margareta: Skrivet av Emmi: 9x Julgransbjällra - 1 G/st 1x Jyn Erso - Skriv vad du betalar 1x Snölyckta - 3 G 1x Dunderklubba - 10 G 1x Julget - 75 G 1x Bengt kort - Skriv vad du betalar 3x Julgran - 2 G/st 5x Lila julgranskulor - 1 G/2 st 1x Dobby kort - 15 Gn 2x Madam Hooch - 9 G/st 1x Bill Weasley - 6 G 3x Arthur Weasley - 6 G/st 5x Seaums Finnigan - 5 G/st 5x Molly Weasley - 6 G/st 10x Clíodhna - 4 G/st 2x Tonks - 8 G/st 3x Saltazar Slytherin - 4 G/st 7x Aberforth Dumbledore 5 G/st 3x Lupin - 13 G/st 7x Percy Weasley - 4 G/st 2x Neville Longbottom - 10 G/st 3x Rowena Ravenclaw - 4 G/st 4x Ollivander 7 G/st citera vid intresse men citera bara detta inlägg och inte där non annan citerat för det kan bli jobigt för den jag kan köpa alla tre julgranarna om de finns kvar Javisst=) Du kan lägga ut när som ungefär Läs gärna min och några andras berättelse om en judisk flicka som tvingas fly från det krigsdrabbade Budapest till det neutrala Sverige under andra världskriget. https://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=47654&page=1 Ge oss gärna respons och för 1 mar, 2017 08:21 |
|
Alva_malfoy0303
Elev |
Någon som har
julpäron jul 2014 och neråt betalar mycket 1 mar, 2017 08:54
Detta inlägg ändrades senast 2017-03- 1 kl. 09:08
|
|
Margareta
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av Margareta: Skrivet av Emmi: Skrivet av Margareta: Skrivet av Emmi: 9x Julgransbjällra - 1 G/st 1x Jyn Erso - Skriv vad du betalar 1x Snölyckta - 3 G 1x Dunderklubba - 10 G 1x Julget - 75 G 1x Bengt kort - Skriv vad du betalar 3x Julgran - 2 G/st 5x Lila julgranskulor - 1 G/2 st 1x Dobby kort - 15 Gn 2x Madam Hooch - 9 G/st 1x Bill Weasley - 6 G 3x Arthur Weasley - 6 G/st 5x Seaums Finnigan - 5 G/st 5x Molly Weasley - 6 G/st 10x Clíodhna - 4 G/st 2x Tonks - 8 G/st 3x Saltazar Slytherin - 4 G/st 7x Aberforth Dumbledore 5 G/st 3x Lupin - 13 G/st 7x Percy Weasley - 4 G/st 2x Neville Longbottom - 10 G/st 3x Rowena Ravenclaw - 4 G/st 4x Ollivander 7 G/st citera vid intresse men citera bara detta inlägg och inte där non annan citerat för det kan bli jobigt för den jag kan köpa alla tre julgranarna om de finns kvar Javisst=) Du kan lägga ut när som ungefär Lägger ut dem nu! Tack! Läs gärna min och några andras berättelse om en judisk flicka som tvingas fly från det krigsdrabbade Budapest till det neutrala Sverige under andra världskriget. https://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=47654&page=1 Ge oss gärna respons och för 1 mar, 2017 09:03 |
|
Borttagen
|
Godis
1 mar, 2017 16:33 |
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen