@ Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
PotterHead4evr
Elev |
Skrivet av Aydane: Skrivet av PotterHead4evr: Skrivet av Aydane: Köper gärna alla chokladgrodekort ni har! Erbjuder 5/brons, 15/silver och 40/guld. Priserna kan så klart diskuteras, framförallt när det gäller typ JKR, Tonks, Luna och Bellatrix. Byter gärna dessa mot andra kort ni samlar på om ni vill! Säljer alltid alla kort jag har fler än 2 av. Just nu tror jag inte att jag har så många men så att du vet Haha, jag tar gärna alla du har oavsett Just nu säljer jag bara Merlin, Padma Patil och Parvati Patil
23 feb, 2017 22:19 |
|
[CTU]Lionel
Elev |
Köper allt till billiga priser! Lägg ba ut på marknaden eller pm'a.
25 feb, 2017 09:57 |
|
Classica Blom
Elev |
söker köttklubbor till mina drakar.
Men har inte så mycket pengar så till så låga pris som möjligt skulle jag vara tacksam över. (Inte godis) Skicka en Uggla för att kontakta mig för snabbast svar. ![]() 26 feb, 2017 14:34 |
|
Arivle
Elev |
26 feb, 2017 19:07 |
|
Arivle
Elev |
26 feb, 2017 19:11 |
|
Margareta
Elev |
Skrivet av Emmi: 9x Julgransbjällra - 1 G/st 1x Jyn Erso - Skriv vad du betalar 1x Snölyckta - 3 G 1x Dunderklubba - 10 G 1x Julget - 75 G 1x Bengt kort - Skriv vad du betalar 3x Julgran - 2 G/st 5x Lila julgranskulor - 1 G/2 st 1x Dobby kort - 15 G 2x Madam Hooch - 9 G/st 1x Bill Weasley - 6 G 3x Arthur Weasley - 6 G/st 5x Seaums Finnigan - 5 G/st 5x Molly Weasley - 6 G/st 10x Clíodhna - 4 G/st 2x Tonks - 8 G/st 3x Saltazar Slytherin - 4 G/st 7x Aberforth Dumbledore 5 G/st 3x Lupin - 13 G/st 7x Percy Weasley - 4 G/st 2x Neville Longbottom - 10 G/st 3x Rowena Ravenclaw - 4 G/st 4x Ollivander 7 G/st citera vid intresse men citera bara detta inlägg och inte där non annan citerat för det kan bli jobigt för den jag kan köpa alla tre julgranarna om de finns kvar Läs gärna min och några andras berättelse om en judisk flicka som tvingas fly från det krigsdrabbade Budapest till det neutrala Sverige under andra världskriget. https://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=47654&page=1 Ge oss gärna respons och för 28 feb, 2017 08:01 |
|
PotterHead4evr
Elev |
28 feb, 2017 19:15 |
|
Idoli
Elev |
28 feb, 2017 19:17 |
|
PotterHead4evr
Elev |
Skrivet av Idoli: Skrivet av PotterHead4evr: Någon som vill köpa 33 liter drakblod?? Hur mycket kan jag köpa det för? Vet inte riktigt vad du är beredd att betala
28 feb, 2017 19:19 |
|
Idoli
Elev |
Skrivet av PotterHead4evr: Skrivet av Idoli: Skrivet av PotterHead4evr: Någon som vill köpa 33 liter drakblod?? Hur mycket kan jag köpa det för? Vet inte riktigt vad du är beredd att betala Jag skulle kunna betala ca. 80 galleoner. 28 feb, 2017 19:29 |
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen