Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Myling
Elev |
Jag är inte kär i den här snubben, och det bara är så. Och det är bra.
Det är så otroligt skönt att vara med någon på det sättet jag kan vara med honom. Vi lotsas att vi är gifta (vi gifte oss på krogen när vi träffades), och larvar oss och ligger och asgarvar och bara håller i varandra. Det är en ångestfri zoo där tiden inte finns. Vi ska fira alla hjärtans dag som "gift par". Och jag är inte kär, vill inte vara kär. Och det är så skönt. 12 feb, 2013 21:26 |
|
Cindy
Elev |
LunaLovegood1
OMG!!! GO EMMA GO GO GO EMMA 8D Gör det gmn! Jag vet att du klarar det, jag menar om jag kan göra det kan du!
12 feb, 2013 21:31 |
|
moaskywalkr
Elev |
LunaLovegood1 hahaha såklart
men åh ja du måste uppdatera mig och sen kan jag uppdatera dig fast du inte bett om det och så kan du få känna dig stolt över att du har ett så mycket mer framgångsrikt kärleksliv än jag =D 12 feb, 2013 23:14 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av moaskywalkr: LunaLovegood1 hahaha såklart men åh ja du måste uppdatera mig och sen kan jag uppdatera dig fast du inte bett om det och så kan du få känna dig stolt över att du har ett så mycket mer framgångsrikt kärleksliv än jag =D haha, du får gärna uppdatera, fast jag vet inte om det kommer gå särskilt bra xD (för min alltså haha)
13 feb, 2013 06:49 |
|
HannaPanna
Elev |
LunaLovegood1
och jag fick sitta i vad som kändes som f*cking 15 minuter med marcus, åååhhh -.- no offence men han har blivit så sjukt jobbig, men du jag är jätteglad för din skull ♥ EMMA DU SKAAA GÖRA DET för då kanske jag gör det på wille owo
13 feb, 2013 16:56 |
|
madeleinegranger
Elev |
Okej, jag har varit helt galen i en kille ett tag nu. Det började på jullovet. Vi spenderade jättemånga dagar och kvällar tillsammans och jag började tycka om han mer och mer. Han är inte en sådan där självklar snygging, utan det är främst hans fantastiska personlighet som gör han till världens mest perfekta person. Fast grejen är att han är jättenära vän med några andra tjejer också, så jag vet inte om han verkligen vet hur mycket jag tycker om honom. Sedan är han född -71, vilket betyder att han är 24 år äldre än mig... Sedan bor han inte ens i Sverige, jag tror han är gift nu, eller han har iallafall en flickvän och unge. Jag tror inte det kommer bli något mellan oss, men jag vill bara säga
DAVID TENNANT, I ♥ U
13 feb, 2013 17:30 |
|
scarhead
Lärare |
i'm not even sure om jag gillar honom lika mycket längre, för like jag känner inte samma sak med honom längre, tror jag har har typ tröttnat på att gilla honom men att inget ska hända/jag har blivit så bekväm med hur vi har det nu sigh
13 feb, 2013 17:43 |
|
Rymdkonungen
Elev |
Vår skola hade sportdag idag, han åkte slalom...det gjorde inte jag, och det var då jag fattade hur mycket jag egentligen älskar honom, saknade honom som f*n!
Han är så otroligt söt, men problemet är att jag inte vågar säga hej till honom ens... tycker Rymdkonungen... 13 feb, 2013 18:12 |
|
_SanD_
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: alltså åh skidresa+tvåstolslift+emma+han=emma död omg men seriöst det var så awesome jag orkar inte mer och imorgon eller på torsdag ska jag berätta att jag gillar honom tänkte göra det idag fast vi åkte bara liften en gång emma kommer dö imorgon/torsdag också EMMAEMMAEMMAEMMAEMMA JAG FINNS HÄR HEJ NEJMEN DET KOMMER ATT GÅ BRA. ♥
13 feb, 2013 18:34 |
|
LunaLovegood1
Elev |
alltså omg jag skickade det nyss
skype u know fast han var inte inne vet inte om jag ska ta det bra eller dåligt fattar inte att jag gjorde det seriöst kom på min begravning guys ni är alla bjudna
13 feb, 2013 19:49 |
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen