The Percy Jackson club
Forum > Off Topic > Klubbar > The Percy Jackson club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
boknörd_
Elev |
Skrivet av Tonks/Luna: Jag joinar. WELCOME!! My father is the almighty Zeus, AKA the god of the sky and thunder.... Är ensam i stuga ett och är ledaren... JAG ÄR ELEKTRISK!!
6 jan, 2017 14:47 |
|
Hayato
Elev |
Skrivet av Tonks/Luna: Vilken är din förälder? Poseidon.. inte för jag vill va som PJ som väldigt många tror om oss Poseidon barn.. Undrande just när jag skulle accepteras.. L
6 jan, 2017 14:49 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av Hayato: Skrivet av Tonks/Luna: Vilken är din förälder? Poseidon.. inte för jag vill va som PJ som väldigt många tror om oss Poseidon barn.. Undrande just när jag skulle accepteras.. Är också Poseidonbarn.... men föredrar inte att kalla ho om Pappa. Liksom är som Luke......
6 jan, 2017 14:51 |
|
Hayato
Elev |
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Hayato: Skrivet av Tonks/Luna: Vilken är din förälder? Poseidon.. inte för jag vill va som PJ som väldigt många tror om oss Poseidon barn.. Undrande just när jag skulle accepteras.. Är också Poseidonbarn.... men föredrar inte att kalla ho om Pappa. Liksom är som Luke...... ...sa aldrig pappa... L
6 jan, 2017 14:51 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av Hayato: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Hayato: Skrivet av Tonks/Luna: Vilken är din förälder? Poseidon.. inte för jag vill va som PJ som väldigt många tror om oss Poseidon barn.. Undrande just när jag skulle accepteras.. Är också Poseidonbarn.... men föredrar inte att kalla ho om Pappa. Liksom är som Luke...... ...sa aldrig pappa... Det gjorde du inte heller....
6 jan, 2017 14:52 |
|
Hayato
Elev |
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Hayato: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Hayato: Skrivet av Tonks/Luna: Vilken är din förälder? Poseidon.. inte för jag vill va som PJ som väldigt många tror om oss Poseidon barn.. Undrande just när jag skulle accepteras.. Är också Poseidonbarn.... men föredrar inte att kalla ho om Pappa. Liksom är som Luke...... ...sa aldrig pappa... Det gjorde du inte heller.... Fy vad jag hatar stela konversationer.. syrran '-' L
6 jan, 2017 14:54 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av boknörd_: Skrivet av Tonks/Luna: Jag joinar. WELCOME!! My father is the almighty Zeus, AKA the god of the sky and thunder.... Är ensam i stuga ett och är ledaren... JAG ÄR ELEKTRISK!! *håller mig på avstånd. Tyvär är jag nog inte dotter till Zeus. Annars hade vi varit syskon. Varför stava rätt när man kan stava fel? 6 jan, 2017 14:56 |
|
boknörd_
Elev |
Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av boknörd_: Skrivet av Tonks/Luna: Jag joinar. WELCOME!! My father is the almighty Zeus, AKA the god of the sky and thunder.... Är ensam i stuga ett och är ledaren... JAG ÄR ELEKTRISK!! *håller mig på avstånd. Tyvär är jag nog inte dotter till Zeus. Annars hade vi varit syskon. AWW, jag är den enda elektriska här xD
6 jan, 2017 14:59 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av boknörd_: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av boknörd_: Skrivet av Tonks/Luna: Jag joinar. WELCOME!! My father is the almighty Zeus, AKA the god of the sky and thunder.... Är ensam i stuga ett och är ledaren... JAG ÄR ELEKTRISK!! *håller mig på avstånd. Tyvär är jag nog inte dotter till Zeus. Annars hade vi varit syskon. AWW, jag är den enda elektriska här xD Men mitt hår ser ut som om jag var elektrisk. Varför stava rätt när man kan stava fel? 6 jan, 2017 15:04 |
|
boknörd_
Elev |
Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av boknörd_: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av boknörd_: Skrivet av Tonks/Luna: Jag joinar. WELCOME!! My father is the almighty Zeus, AKA the god of the sky and thunder.... Är ensam i stuga ett och är ledaren... JAG ÄR ELEKTRISK!! *håller mig på avstånd. Tyvär är jag nog inte dotter till Zeus. Annars hade vi varit syskon. AWW, jag är den enda elektriska här xD Men mitt hår ser ut som om jag var elektrisk. Mitt med... Dx
6 jan, 2017 15:05 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen