Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Hm... Har inte spelat någon av dem... men det blir nog TRUMPET, beceause jag har alltid velat spela det. I och för sig saxofon också... Men det blir trumpet!
7 nov, 2012 17:20 |
|
Petra Hyrrot
Elev |
Trumpet tror jag!
HUFFELPUFF POWER HÄR! :D 7 nov, 2012 19:28 |
|
SiriusBlack:)
Elev |
Trumpet
R.I.P Dobby:( 7 nov, 2012 20:31 |
|
The Noble Lion
Elev |
7 nov, 2012 20:45 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Saxofon
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 7 nov, 2012 20:48 |
|
Ginny00
Elev |
Trumpet.
7 nov, 2012 20:49 |
|
Ladusvalan
Elev |
Själv måste jag självklart svara saxofon, eftersom jag spelar saxofon själv och har spelat det se jag var nio år gammal (alltså i ungefär nio år). Plus att jag älskar saxofonens ljud mer än jag älskar trumpetens. Även om alla instrument har sin charm!
Resultat i frågan "saxofon eller trumpet?": 11-9 till saxofon (en jämn match)! OBS! Ny fråga i första inlägget! 8 nov, 2012 09:01 |
|
MizzNina
Elev |
Halloween.
Jag gillar inte trenden med att vi anammar mycket från USA. Jag gillar definitivt inte att vi lär våra barn att tigga och hotas (Bus eller Godis) Speciellt inte sen jag fick mitt hus nerkletat med ägg. Men jag gillar myset i den "högtiden". Oranget och svart och dödskallar är sådant jag gillar. Nyår har jag få bra minnen från. Iskalla vintrar där man står finklädd i 20 minus när raketerna ska skjutas upp. Eller bråkiga fester. Så Halloween. Mest på grund av att höst trots allt är en mysigare årstid än vintern. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 8 nov, 2012 09:31 |
|
MystiqueRed
Elev |
Halloween!! Hellre skräckfilm än fylla..
8 nov, 2012 09:33 |
|
APELSiiN
Elev |
8 nov, 2012 10:01 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen