@ Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Alva_malfoy0303
Elev |
Skrivet av Arivle: Och kortet? vad är du bäredd att betal? 13 feb, 2017 10:47 |
|
Arivle
Elev |
Skrivet av Alva_malfoy0303: Skrivet av Arivle: Och kortet? vad är du bäredd att betal? 25g om det låter bra?
13 feb, 2017 10:48 |
|
Alva_malfoy0303
Elev |
Skrivet av Arivle: Skrivet av Alva_malfoy0303: Skrivet av Arivle: Och kortet? vad är du bäredd att betal? 25g om det låter bra? ok vad vill du betala för julbengt (150-200) 13 feb, 2017 10:49 |
|
Arivle
Elev |
Skrivet av Alva_malfoy0303: Skrivet av Arivle: Skrivet av Alva_malfoy0303: Skrivet av Arivle: Och kortet? vad är du bäredd att betal? 25g om det låter bra? ok vad vill du betala för julbengt (150-200) Helst 150g eftersom jag egentligen är van att betala ca 100g/st för Bengt.
13 feb, 2017 10:51 |
|
Alva_malfoy0303
Elev |
Skrivet av Arivle: Skrivet av Alva_malfoy0303: Skrivet av Arivle: Skrivet av Alva_malfoy0303: Skrivet av Arivle: Och kortet? vad är du bäredd att betal? 25g om det låter bra? ok vad vill du betala för julbengt (150-200) Helst 150g eftersom jag egentligen är van att betala ca 100g/st för Bengt. ok (vet inte vad för pris som är bra 13 feb, 2017 10:53 |
|
Arivle
Elev |
Skrivet av Alva_malfoy0303: Skrivet av Arivle: Skrivet av Alva_malfoy0303: Skrivet av Arivle: Skrivet av Alva_malfoy0303: Skrivet av Arivle: Och kortet? vad är du bäredd att betal? 25g om det låter bra? ok vad vill du betala för julbengt (150-200) Helst 150g eftersom jag egentligen är van att betala ca 100g/st för Bengt. ok (vet inte vad för pris som är bra Men det är okej med 150g för Bengt. Så 175g för Bengt och ett Bengt-kort? Lägger du ut nu?
13 feb, 2017 10:54 |
|
Alva_malfoy0303
Elev |
Skrivet av Arivle: Skrivet av Alva_malfoy0303: Skrivet av Arivle: Skrivet av Alva_malfoy0303: Skrivet av Arivle: Skrivet av Alva_malfoy0303: Skrivet av Arivle: Och kortet? vad är du bäredd att betal? 25g om det låter bra? ok vad vill du betala för julbengt (150-200) Helst 150g eftersom jag egentligen är van att betala ca 100g/st för Bengt. ok (vet inte vad för pris som är bra Men det är okej med 150g för Bengt. Så 175g för Bengt och ett Bengt-kort? Lägger du ut nu? yes bara att köpa 13 feb, 2017 10:55 |
|
Nordanhym
Elev |
Hejsan!
Söker lite saker: * Slytherin tröja med bokstaven J * Hufflepuff tröja med bokstaven A * Slytherin Halsduk * Hufflepuff Halsduk Söker även ALLTID Snape kort (samt andra kort som står listade på min profil). Skicka gärna en uggla om du har något utav ovanstående som du vill sälja. ^^ ![]()
13 feb, 2017 11:35 |
|
Idoli
Elev |
Alva_malfoy0303
Vilka elevhemshalsdukar har du och vad vill du ha för dem? Nordanhym Har ett Snape kort till salu kommer dock inte ihåg priset. Men gå och kola om du vill ha det! 13 feb, 2017 15:29 |
|
Alva_malfoy0303
Elev |
Skrivet av Idoli: Alva_malfoy0303 Vilka elevhemshalsdukar har du och vad vill du ha för dem? Nordanhym Har ett Snape kort till salu kommer dock inte ihåg priset. Men gå och kola om du vill ha det! hufflepuff gryffindor och rawenclaw 13 feb, 2017 15:49 |
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen