Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LunaLovegood1
Elev |
MEN MUPPUNGE jag hatar dig också hejdå
Cindy HOST HOST MITT AR I ALLA FALL OSKYLDIGT loldet där lät fel ahha
10 feb, 2013 09:48 |
|
HannaPanna
Elev |
Skrivet av moaskywalkr: HannaPanna haha ja det var meningen ^^ jo hehe måste bara se till att få hans nr =/ aa det tänkte jag inte på cx meeen du får fråga om det?? :'3 eller har han kik?
10 feb, 2013 13:18 |
|
moaskywalkr
Elev |
Skrivet av HannaPanna: Skrivet av moaskywalkr: HannaPanna haha ja det var meningen ^^ jo hehe måste bara se till att få hans nr =/ aa det tänkte jag inte på cx meeen du får fråga om det?? :'3 eller har han kik? hahahah ah, får försöka göra det någon dag =/ idk xD 10 feb, 2013 14:03 |
|
HannaPanna
Elev |
Skrivet av moaskywalkr: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av moaskywalkr: HannaPanna haha ja det var meningen ^^ jo hehe måste bara se till att få hans nr =/ aa det tänkte jag inte på cx meeen du får fråga om det?? :'3 eller har han kik? hahahah ah, får försöka göra det någon dag =/ idk xD yaaay du får göra det!! : D meh xD
10 feb, 2013 14:11 |
|
BlondaHermione
Elev |
Alltså min man som inte vet om att han är min man är jättefin. Han går i min klass, och jag älskar honom mer än jag har haft crush på någon förut. Han gillar mig också, men problemet är att jag inte är säker om han gillar mig lika mycket. Det är rätt pinsamt att jag liksom skriver meddelanden som "jag älskar att prata med dig" på Skype och han svarar med "okej :O".
Problemet mitt är alltså att jag undrar om jag kastar min intensitet åt hajarna. Om han bara blir avskräckt eller något. "Gud hon är skum, henne ids jag inte prata med" eller liknande. Aaah, det känns obehagligt :C
10 feb, 2013 14:29 |
|
LunaLovegood1
Elev |
alltså åh
skidresa+tvåstolslift+emma+han=emma död omg men seriöst det var så awesome jag orkar inte mer och imorgon eller på torsdag ska jag berätta att jag gillar honom tänkte göra det idag fast vi åkte bara liften en gång emma kommer dö imorgon/torsdag också
12 feb, 2013 20:03 |
|
moaskywalkr
Elev |
LunaLovegood1 LYCKA TILL♥
blev inknuffad i min crush idag asså shit trodde jag skulle svimma, får andnöd bara av att se honom??? 12 feb, 2013 20:05 |
scarhead
Lärare |
LunaLovegood1 lycka till!! u can do it guurl i believe in you
jag har inte träffat mina crushes hela veckan för att jag har lov och ja vi har knappt någon kontakt utanför skolan wooopwoop 12 feb, 2013 20:10 |
|
Amandan
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: alltså åh skidresa+tvåstolslift+emma+han=emma död omg men seriöst det var så awesome jag orkar inte mer och imorgon eller på torsdag ska jag berätta att jag gillar honom tänkte göra det idag fast vi åkte bara liften en gång emma kommer dö imorgon/torsdag också Awwwww! Du måste berätta DO IT HONEEY! Min tumblr!
12 feb, 2013 20:18 |
|
LunaLovegood1
Elev |
moaskywalkr (tänk att jag visste att du skulle svara
&Amandan: thank you guys, jag lovar att uppdatera er imorgon
12 feb, 2013 21:09 |
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen