Vad var det senaste du sa?
Forum > Quidditchplanen > Vad var det senaste du sa?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
djurgalen_99
Elev |
"Ojdå!!" :-!
E det bara jag som ser Voldemort som i AVPM?? 13 mar, 2012 16:18 |
|
adliitam
Elev |
13 mar, 2012 16:31 |
|
Borttagen
|
"Bonka bäver, Bonka bäver..."
13 mar, 2012 16:32 |
|
Borttagen
|
''Gör det du''
13 mar, 2012 16:32 |
|
djurgalen_99
Elev |
"Jao of course!"
E det bara jag som ser Voldemort som i AVPM?? 13 mar, 2012 17:30 |
|
Borttagen
|
"Trololololo...."
13 mar, 2012 17:32 |
|
PerfectFreak
Elev |
13 mar, 2012 17:32 |
|
EmahS
Elev |
13 mar, 2012 17:32 |
|
djurgalen_99
Elev |
"Gäsp!"
E det bara jag som ser Voldemort som i AVPM?? 13 mar, 2012 17:33 |
|
Borttagen
|
"Jag älskar hur ni bara dissar mig...Jaja, hej då"
Haha, sa det till mina föräldrar när dom helt plötsligt utan förvarning sa att dem skulle åka till stan och sen smällde igen dörren utan att fråga om jag ville följa med.... forever alone 13 mar, 2012 17:34 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen