Heroes of the world (prs )
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Heroes of the world (prs )
|
Borttagen
|
"föresten är det nödvändigt med Oboy? jag menar kommer de andra också dricka det eller bara du?" frågade Maral
28 mar, 2015 21:31
|
|
Borttagen
|
" Såklart kommer de andra dricka det också tror jag iallafall " sa Layla.
28 mar, 2015 21:32
|
|
Borttagen
|
" om du säger det så" sa Maral & såg mot Layla
28 mar, 2015 21:34
|
|
Borttagen
|
Layla log hon kollade på listan igen
" Det känns som vi har glömt något " sa Layla fundersamt
28 mar, 2015 21:35
|
|
Borttagen
|
"vad skulle det vara?" frågade Maral nyfiket.
28 mar, 2015 21:36
|
|
Borttagen
|
" Jag vet inte hm " sa Layla fundersamt
28 mar, 2015 21:38
|
|
Borttagen
|
"jag tror att vi har allt iallafall & även om vi har glömt något så gör det säkert inget. Det måste ändå inte vara något viktigt om du inte kommer ihåg vad du har glömt" sa Maral & log lite gran med ett glatt leende.
29 mar, 2015 09:18
|
|
Borttagen
|
" Okej då är vi klara " sa Layla hon gick emot kassan
29 mar, 2015 14:56
|
|
Borttagen
|
Maral följde med Layla & såg på personerna i affären. De verkade trevliga men inte särskilt sociala av sig.
29 mar, 2015 14:57
|
|
Borttagen
|
Layla börade lägga upp hon betalade för varorna.
29 mar, 2015 15:02
|
Du får inte svara på den här tråden.