Prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs
|
Borttagen
|
-Vilken obehaglig gubbe, sa jag.
Jag rös.
16 mar, 2014 20:40
|
|
Borttagen
|
- Jag tycker inte att han är obehaglig. Han verkar trevlig. Sade jag och log.
16 mar, 2014 20:41
|
|
Borttagen
|
-Wahidah! han kan våra namn!, sa jag med darrig röst
16 mar, 2014 20:44
|
|
Borttagen
|
Jag ryckte på axlarna.
- Han kanske har hört när vi sagt varandras namn.
16 mar, 2014 20:46
|
|
Borttagen
|
-Så han spionerar på oss?!, sa jag högt
16 mar, 2014 20:47
|
|
Borttagen
|
- Kanske det, men då får han väl göra det. Sade jag och tog Williams hand.
16 mar, 2014 20:48
|
|
Borttagen
|
-Nej usch.. det är nåt skumt med honom, sa jag
16 mar, 2014 20:55
|
|
Borttagen
|
- Han är ju bara en gammal man. Vad skulle det vara för skumt med honom? Frågade jag och vände in på gatan som gubben bodde på.
16 mar, 2014 20:59
|
|
Borttagen
|
-Att han är en stalker.., sa jag
16 mar, 2014 21:01
|
|
Borttagen
|
Jag ryckte på axlarna och sökte efter mannens hus.
16 mar, 2014 21:04
|
Du får inte svara på den här tråden.