Början.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Början.
|
Borttagen
|
Jag lutade mig mot honom.
26 okt, 2013 18:28
|
|
Borttagen
|
Wii var inte mer än en vän för mig just nu men det räckte.
26 okt, 2013 18:29
|
|
Borttagen
|
26 okt, 2013 18:31
|
|
Borttagen
|
26 okt, 2013 18:32
|
|
Borttagen
|
Jag lutade mig mot honom.
26 okt, 2013 18:34
|
|
Borttagen
|
"Har Diego berättat att han har en lillasyster?"
26 okt, 2013 18:35
|
|
Borttagen
|
26 okt, 2013 18:36
|
|
Borttagen
|
Jag höjde ögonbrynen.
"Ja, jag hade tänkt föreslå att vi kunde åka och leta reda på henne men sen hände ju allt det här..."
Mumlade jag och nickade mot Diego.
26 okt, 2013 18:38
|
|
Borttagen
|
"Vad hette hon?" jag kände mig sårad över att han aldrig sagt något om det.
26 okt, 2013 18:39
|
|
Borttagen
|
"Julie... Jag tror han saknat henne för mycket för att nämna henne."
26 okt, 2013 18:40
|
Du får inte svara på den här tråden.