@ Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Sprout
Elev |
Skrivet av Aydane: Skrivet av Sprout: Jag säljer Tonks och även ganska många andra på chokladgrodekort! Tar lika mycket som vanligt och säljer inte Sprout och familjen Weasley, fast det vet ju du vid det här laget! Yey, bara att lägga upp som reserverat, tar dem gärna allihopa Okidoki! Ska bara räkna ihop allt! Har nu lagt ut det på marknaden! Våga stå upp för den du är! Varje individ har sin egna personlighet som gör just den speciell. Alla är unika på sitt sätt. Även du! 4 feb, 2017 15:32 |
|
Emmi
Prefekt |
[CTU]Lionel ´jag har en grön tröja med ett I på om du är intresserad x)
Aydane, kan sälja Tonks åt dig om du är intresserad
4 feb, 2017 16:13 |
|
Emmi
Prefekt |
4 feb, 2017 16:29 |
|
[CTU]Lionel
Elev |
Visst, lägg ut ba! 4 feb, 2017 17:07 |
|
Emmi
Prefekt |
4 feb, 2017 17:08 |
|
[CTU]Lionel
Elev |
Venne vad tycker du? 4 feb, 2017 17:28 |
|
Borttagen
|
Jag säljer några, vilket prs betalar du? 4 feb, 2017 17:35 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av [CTU]Lionel: Venne vad tycker du? Assååå mellan 75G/100G om det inet är heelt ur din prisklass?
4 feb, 2017 20:14 |
|
[CTU]Lionel
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av [CTU]Lionel: Venne vad tycker du? Assååå mellan 75G/100G om det inet är heelt ur din prisklass? 100g funkar fint, lägg ba ut 4 feb, 2017 20:26 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av [CTU]Lionel: Skrivet av Emmi: Skrivet av [CTU]Lionel: Venne vad tycker du? Assååå mellan 75G/100G om det inet är heelt ur din prisklass? 100g funkar fint, lägg ba ut Kan jag lägga ut för 80?
4 feb, 2017 20:29 |
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen