@ Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Alva_malfoy0303
Elev |
Jag vill ha:
Monsterbok julmärken alla år julpäron regnbågsnölykta snö (betalar mycket för alla saker 3 feb, 2017 10:37 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Alva_malfoy0303: Jag vill ha: Monsterbok julmärken alla år julpäron regnbågsnölykta snö (betalar mycket för alla saker Säljer Monsterbok för 110 g Jul 2015 100 g 3 feb, 2017 15:08 |
|
Thalia Malfoy
Elev |
Skrivet av Alva_malfoy0303: Jag vill ha: Monsterbok julmärken alla år julpäron regnbågsnölykta snö (betalar mycket för alla saker Hur mycket betalar du för en regnbågesnölyckta?
3 feb, 2017 15:44 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Alva_malfoy0303: Jag vill ha: Monsterbok julmärken alla år julpäron regnbågsnölykta snö (betalar mycket för alla saker Jag är inte säker men jag trpr jag har en jul 2016 och sedan har jag evig snö! Vad betalar duu?
3 feb, 2017 21:16 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av Alva_malfoy0303: Jag vill ha: Monsterbok julmärken alla år julpäron regnbågsnölykta snö (betalar mycket för alla saker Jag är inte säker men jag trpr jag har en jul 2016 och sedan har jag evig snö! Vad betalar duu? Om det inte blir någon snö-affär mellan er, så har du 200 g från min! Varför stava rätt när man kan stava fel? 3 feb, 2017 21:50 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Emmi: Skrivet av Alva_malfoy0303: Jag vill ha: Monsterbok julmärken alla år julpäron regnbågsnölykta snö (betalar mycket för alla saker Jag är inte säker men jag trpr jag har en jul 2016 och sedan har jag evig snö! Vad betalar duu? Om det inte blir någon snö-affär mellan er, så har du 200 g från min! Jep hör av mig ifall!
3 feb, 2017 21:51 |
|
Meowsy
Elev |
3 feb, 2017 23:53 |
|
Meowsy
Elev |
Skrivet av Aydane: Jag har inga att sälja, men kan byta mot andra silverkort (helst Luna, men vilka som helst går bra) om du vill? Kan byta bort 14st 6st Luna kort, 2st Snape kort, 4st Remus kort och 2 Voldemort kort, hur låter det?
4 feb, 2017 00:05 |
|
[CTU]Lionel
Elev |
Söker billiga saker, t.ex evig snö, weasleytröja, monsterbok, pygmepuff och halsdukar.
Köper gärna i stor kvantitet så länge priset är bra. 4 feb, 2017 12:40 |
|
Sprout
Elev |
Jag säljer Tonks och även ganska många andra på chokladgrodekort! Tar lika mycket som vanligt och säljer inte Sprout och familjen Weasley, fast det vet ju du vid det här laget! Våga stå upp för den du är! Varje individ har sin egna personlighet som gör just den speciell. Alla är unika på sitt sätt. Även du! 4 feb, 2017 15:29 |
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen