Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
HannaPanna
Elev |
8 feb, 2013 22:38 |
|
moaskywalkr
Elev |
HannaPanna SAMMA HÄR ALLTSÅ
eller för oss är det väl mer hur fan ska vi få det att börja i o m att vi aldrig snackat but still 8 feb, 2013 22:40 |
|
HannaPanna
Elev |
moaskywalkr JA MEN OMG HIGH FIVE
jaa asså vi snackar väl ibland och säger hej i korridorerna och skämtar med varandra but the problem är att vi inte kan utveckla det ingen av oss vågar bli mer än bara vänner AAAHHH
8 feb, 2013 22:42 |
|
moaskywalkr
Elev |
moaskywalkr hahaha alltså ingen av oss vågar ens bli vänner =// är lite rädd att det ska rinna ut i sanden för att båda var för fega lol
men åh, försök prata med honom ensam typ?? 8 feb, 2013 22:46 |
|
LunaLovegood1
Elev |
9 feb, 2013 11:07 |
|
HannaPanna
Elev |
LunaLovegood1 OM DU GÖR NÅGOT så jag gör jag något med lukas och oj vad det där blev fel nej gud hahhahha men du vet vad jag menar cx
moaskywalkr om det var meningen att du skulle tagga mig så ja jag ska försöka prata mer med honom och så hhahah cx men kan ni inte typ sms:a eller nåt sånt?? det gjorde jag och han i början, för vi kunde knappt prata med varandra irl utan att det blev såhär awkward moment hahha
9 feb, 2013 11:32 |
|
Dramione99
Elev |
Är det normalt att bli kär i killen-man-gillat-i -ett-års bästis?
9 feb, 2013 11:56 |
|
moaskywalkr
Elev |
9 feb, 2013 23:05 |
|
LunaLovegood1
Elev |
10 feb, 2013 09:42 |
|
Cindy
Elev |
10 feb, 2013 09:45 |
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen