Teckning
Forum > Kreativitet > Teckning
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Legolas
Elev |
![]() ![]() ![]()
bara så ni vet är jag nästan alltid oseriös
4 apr, 2012 18:40 |
|
mican00
Elev |
4 apr, 2012 18:41 |
|
Borttagen
|
4 apr, 2012 22:56 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: de var snygga Här får ni se en jag har ritat idag, och en som jag har ritat för ett tag sen ^_^ (Den som jag ritat tidigare finns nog här i tråden någonstans!) Ni får trycka på bilden för att se den större, man ser bättre då =) ![]() Den som är där nere är den från idag. de här målade jag för några år sedan den här målade jag förra månaden ^^ ![]()
4 apr, 2012 23:14 |
|
Legolas
Elev |
5 apr, 2012 07:52 |
|
mican00
Elev |
InspiredPsycho och Cara Riddle: Jättesnygga!
Håller på och rita av en bild så här ser den ut än så länge: ![]() EDIT: Legolas: såg inte dina innan, men Rowling vad söta! älskar din stil! ![]()
5 apr, 2012 07:55 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av mican00: tack så mkt ;D kul att höra InspiredPsycho och Cara Riddle: Jättesnygga! Håller på och rita av en bild så här ser den ut än så länge: ![]() ![]()
5 apr, 2012 08:00 |
|
mican00
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av mican00: tack så mkt ;D kul att höra InspiredPsycho och Cara Riddle: Jättesnygga! Håller på och rita av en bild så här ser den ut än så länge: ![]() Tack ♥ ritar av denna: Vet inte hur jag ska lyckas rita en hand... ![]()
5 apr, 2012 08:02 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av mican00: det är riktigt likt Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av mican00: tack så mkt ;D kul att höra InspiredPsycho och Cara Riddle: Jättesnygga! Håller på och rita av en bild så här ser den ut än så länge: ![]() Tack ♥ ritar av denna: Vet inte hur jag ska lyckas rita en hand... ![]()
5 apr, 2012 08:06 |
|
mican00
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av mican00: det är riktigt likt Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av mican00: tack så mkt ;D kul att höra InspiredPsycho och Cara Riddle: Jättesnygga! Håller på och rita av en bild så här ser den ut än så länge: ![]() Tack ♥ ritar av denna: Vet inte hur jag ska lyckas rita en hand... Ja det förstås, men jag vet inte riktigt vad jag ska rita istället XD ![]()
5 apr, 2012 08:07 |
Du får inte svara på den här tråden.



















Mugglarportalen