(PM)Albus Potter
Forum > Fanfiction > (PM)Albus Potter
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Åh, ni är för snälla!! ♥ Har fullt upp fööör mycket nu! Det är inte kuL D: Men jag ska försöka skriva. Nu måste jag göra so och sova och imorgon har jag gitarrlektion men jag ska skriva så mkt jag hinner imorgon!
1 feb, 2012 21:34 |
|
Professor McGonagall
Elev |
stressa inte
Hufflepuff Regerar!!! Läs gärna min Fanfiction"Nu och för alltid" http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=12482&page=1#p615954 2 feb, 2012 07:43 |
|
Hermione_Granger
Elev |
Trying to forgive you, but i don't know if you have done something wrong. Exepct do the thing you do best. Make other people want to give you a high 5. In the face. With a chair. Made of steel. 5 feb, 2012 13:02 |
|
Borttagen
|
Det är lungt.
5 feb, 2012 13:08 |
|
Borttagen
|
Tack. Har inte tillgång till dator så ofta när jag är hos mamma D:
5 feb, 2012 13:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Tack. Har inte tillgång till dator så ofta när jag är hos mamma D: Va synd 5 feb, 2012 14:20 |
|
mican00
Elev |
5 feb, 2012 15:05 |
|
Ginny.T
Elev |
Skrivet av Borttagen: Tack. Har inte tillgång till dator så ofta när jag är hos mamma D: synd "We've all got both light, and dark inside of us. What matters, is the part we choose to act on." -Sirius Black 5 feb, 2012 15:33 |
|
Borttagen
|
forsätt skriva! D skriver jättebra
Ny läsare föresten 6 feb, 2012 17:59 |
|
klariz
Elev |
Skrivet av Borttagen: Hihihhahahah 24 - Julkortet Lovet tog slut, och slottet fylldes åter med en massa elever. Lektionerna och quidditchträningarna hade startat igen, och träningarna var hårdare än någonsin, eftersom quidditchfinalen närmade sig. Jennifer var även tillbaka och frisk nu. Läxorna ökade allt mer, eftersom det inte var allt för långt kvar till examensproven skulle starta. Albus, Ellie och Sco satt som vanligt i uppehållsrummet och gjorde läxor en kväll. De fick ju inte lämna uppehållsrummet heller, eftersom klockan var efter sex. Just nu skrev de en uppsats om förbannelser åt professor Roper. ”Varför ska det alltid vara så komplicerat?” suckade Sco för femte gången. Plötsligt lyfte Ellie blicken från uppsatsen och lutade sig tillbaka i soffan. Sedan började hon bita sig i läppen. "Albus?” sa hon tyst. ”Jaa?” svarade Albus medan han tittade upp från sin uppsats. ”Jag har funderat på det där kortet du fick på julafton...” ”Det är inget Ellie, det var bara nån som ville hälsa god jul...” började Albus. ”Men Albus! Lyssna. Tänk om det var den där mannen som gav dig kortet, för att få bekräftat att det verkligen är du som är Albus Potter!” utbrast Ellie. Albus bet sig i läppen. Hade Ellie kanske rätt? ”Tänk Albus. Tomtenissen gick ju fram och frågade om du var Albus Potter!” ”Men Ellie...Vem som helst kan väl skicka ett god jul kort? Den som skickade det kanske bara hade glömt att skriva vem det var ifrån...” sa Albus. Egentligen litade han inte riktigt på sina egna ord. Ellies lät troligare. ”Men om din teori stämmer, så betyder ju det att mannen måste ha vart i stora salen under festmåltiden, för att kunna se när brevet kom till mig”, sa Albus. ”Och det fanns bara lärare och elever där.” Ellie kliade sig i huvudet. ”Men tänk om det faktiskt är en lärare då?” föreslog Sco. Den tanken hade aldrig slagit Albus, men nej, alla lärare var ju så snälla, och han kunde inte komma på någon som ens skulle kunna vara elak mot eleverna. ”Det kan det väl inte vara?” suckade Albus. Är det den här längden på kapitel ni vill ha? Nej jag vill ha det läääängre!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! snälla!!! 7 feb, 2012 17:43 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen