Början.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Början.
|
Borttagen
|
"Mm..." mumlade jag och rynkade pannan.
26 okt, 2013 18:09
|
|
Borttagen
|
26 okt, 2013 18:11
|
|
Borttagen
|
"Jag är orolig för honom."
26 okt, 2013 18:12
|
|
Borttagen
|
"Vadårå?"
Frågade jag och satte mig i soffan bredvid henne.
26 okt, 2013 18:15
|
|
Borttagen
|
"Jag tror han döljer sin smärta för mig..."
26 okt, 2013 18:18
|
|
Borttagen
|
Jag log lite.
"Han har alltid varit så, han vill inte att man ska tycka synd om honom."
26 okt, 2013 18:21
|
|
Borttagen
|
"Men jag tror inte det är så bra för honom..."
26 okt, 2013 18:22
|
|
Borttagen
|
Jag ryckte på axlarna.
"Det ligger i hans natur. Han har aldrig visat sina såna känslor."
26 okt, 2013 18:23
|
|
Borttagen
|
"Men han borde ju bryta ihop av att hålla på så. Snart kommer det säkert att hända...jag känner det på mig..."
26 okt, 2013 18:25
|
|
Borttagen
|
"Du behöver inte oroa dig"
Mumlade jag och la tvekande en tröstande arm om henne.
26 okt, 2013 18:27
|
Du får inte svara på den här tråden.