Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Början.

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Början.

1 2 3 ... 203 204 205 ... 230 231 232
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


"Mm..." mumlade jag och rynkade pannan.

26 okt, 2013 18:09

Borttagen

Avatar


"Vad?"

26 okt, 2013 18:11

Borttagen

Avatar


"Jag är orolig för honom."

26 okt, 2013 18:12

Borttagen

Avatar


"Vadårå?"
Frågade jag och satte mig i soffan bredvid henne.

26 okt, 2013 18:15

Borttagen

Avatar


"Jag tror han döljer sin smärta för mig..."

26 okt, 2013 18:18

Borttagen

Avatar


Jag log lite.
"Han har alltid varit så, han vill inte att man ska tycka synd om honom."

26 okt, 2013 18:21

Borttagen

Avatar


"Men jag tror inte det är så bra för honom..."

26 okt, 2013 18:22

Borttagen

Avatar


Jag ryckte på axlarna.
"Det ligger i hans natur. Han har aldrig visat sina såna känslor."

26 okt, 2013 18:23

Borttagen

Avatar


"Men han borde ju bryta ihop av att hålla på så. Snart kommer det säkert att hända...jag känner det på mig..."

26 okt, 2013 18:25

Borttagen

Avatar


"Du behöver inte oroa dig"
Mumlade jag och la tvekande en tröstande arm om henne.

26 okt, 2013 18:27

1 2 3 ... 203 204 205 ... 230 231 232

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Början.

Du får inte svara på den här tråden.