Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Bombarda
Elev |
får
Kärlek till alla! 5 nov, 2012 16:41 |
|
Borttagen
|
Gillar kor på avstånd, men de är läskiga på nära håll xD Får är sötare och de är snällare. Så får nog säga får.
5 nov, 2012 18:16 |
|
Div00mR
Elev |
5 nov, 2012 18:21 |
|
Borttagen
|
Får=)
5 nov, 2012 18:48 |
|
Dream
Elev |
Får eller ko?
Jag väljer ko. Får som jag har träffat är rädda för mig, de försvinner om jag ska mata dem eller klappa (fast de på 4H är schyssta :3) deras ulliga päls. Korna har jag kanske inte heller kommit särskilt nära, jag vet inte ens om jag rört vid en ko!? Men de är så gulliga och även om jag inte har någon erfarenhet vid dem så verkar de väldigt mysiga! Men jag gillar alla djur, och skulle mer än gärna ha både kor och får hemma hos mig!
5 nov, 2012 19:23 |
|
APELSiiN
Elev |
5 nov, 2012 19:45 |
|
Ladusvalan
Elev |
Åh, jag älskar när det blir jämt mellan valen! Och eftersom jag tänker välja ko så blir det faktiskt oavgjort!
Resultat i frågan "ko eller får?": 11-11 (OAVGJORT!) OBS! Ny fråga i första inlägget! 7 nov, 2012 08:12 |
|
MizzNina
Elev |
Saxofon!!
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 7 nov, 2012 08:47 |
|
Borttagen
|
Trumpet. Jag har alltid velat spela trumpet.
_____________________________________________ Pigfarts is real! 7 nov, 2012 09:48 |
|
Borttagen
|
Trumpet duuuuh
7 nov, 2012 09:56 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen