@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
linnvendela
Elev |
Någon som vill läsa början på min novell och kritisera? :3
Jaha. 30 jan, 2012 18:31 |
|
Borttagen
|
Min lillasyster kom precis in och sa att E.M.D står för "Extra Mycket Dårar" Hahahahaaa ! *Dooog*
30 jan, 2012 18:33 |
|
Borttagen
|
Vad ska jag rita?? D: Har inga idéer.
30 jan, 2012 18:35 |
|
Solkatten
Elev |
Hihi, längtar till gymnasiet ^^
*En chans att få börja om på nytt. Skaffa bättre betyg, vänner etc. Ingen vet ju hur man var från låg/högstadiet. *Ligger mitt i stan så en massa affärer runt omkring. *Stadsbiblioteket ligger typ alldeles bredvid. *Det finns café på skolan. De erbjuder varma drycker (kaffe, te och choklad) och kalla drycker (smoothies, juice, vatten samt läsk). De har också fina baguetter, frallor och tekakor med bl a ost, köttbullar, gurksallader och ägg. Du kan också köpa yoghurt, frukt, kakor, choklad mm. Priserna är mycket låga. *Bröd- och delikatessbutiken. Yum, yum. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 jan, 2012 18:35 |
|
joel9324
Elev |
En sak jag hatar. Några i min klass stör sig på att jag har trevligt bordsskick! Liksom, de bara "Varför äter du sådär fint?", man bara:
![]() Man brukar ju klaga på att en har dåligt bordsskick!!
30 jan, 2012 18:36 |
|
Borttagen
|
Jag ryser, så sjukt fantastiskt 30 jan, 2012 18:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av joel9324: En sak jag hatar. Några i min klass stör sig på att jag har trevligt bordsskick! Liksom, de bara "Varför äter du sådär fint?", man bara: ![]() Man brukar ju klaga på att en har dåligt bordsskick!! Vafan? Hur kan dem klaga på det? Det är väl bara bra? (Nu fick jag jättelust att se dig äta bara för att du sa det :$$) 30 jan, 2012 18:49 |
|
Alice...
Elev |
Jag idag;
Yay, nu har jag köpt massor med nya och bra pennor, nu ska jag rita heela kvällen Och nu sitter jag med mugglis istället -.-'
30 jan, 2012 18:50 |
|
Borttagen
|
Jag hatar skype damn it!!
30 jan, 2012 18:52 |
|
Enchanted
Elev |
30 jan, 2012 18:53 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen