@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Weasley
Elev |
30 jan, 2012 17:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av DeathDownAlex: Skrivet av Borttagen: Jag är inte så säker... Visst har jag en del smycken som är "tjejiga" men används bara om jag ska vara finklädd av en eller annan anledning... Använder jag smycken så är de oftast grövre och ganska maskulina kinshaw: Varsågod Du kan säkert hitta något som passar dig någonstans, det mesta finns ju, och du kan ju beställa något specielt för dig, om det är något specielt du vill ha. ![]() Du kanske kan ha sånt här? ![]() Eller sånt. Prova lite, du hittar säkert något du gillar om du tester Alltså jag har som jag använder emellanåt. Men då pratar vi nitarmband och sådana grova halskedjor som ibland finns i vikingaaffärer. Sånt gillar jag. Dock använder jag det inte särskilt ofta. Sånt fint/elegant/vackert/sött som tjejer ska gilla tycker jag bara känns fånigt eller så är jag rädd för att de ska gå sönder för de är så små och tunna. Jag avskyr ringar, förutom tumringar som är okej. Men alltså blommor, fjärilar, hjärtan, nallar, kristaller, glitter, glimmer... Jag tycker inte alls om sådant. 30 jan, 2012 17:37 |
|
Li
Biträdande rektor |
Jag är så hungrig att jag tror jag avlider </3
without something there is no nothing 30 jan, 2012 17:38 |
|
Borttagen
|
Li: Jag dööööööööööör för din singaturbild ! Jag grät när jag läste den för första gången ! ♥
30 jan, 2012 17:41 |
|
Borttagen
|
30 jan, 2012 17:44 |
|
kinshaw
Elev |
30 jan, 2012 17:46 |
|
Borttagen
|
Jag bytte precis profilbild ! :OOO !
30 jan, 2012 17:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av kinshaw: ^ du kan ju titta på de jag redan gjort, annars är det bara att komma med egna förslag! Japp :3 Allt är ju såå fiiiint, vill ha allt :3 30 jan, 2012 17:56 |
|
Borttagen
|
Har ätit. Tog en cupcake till efterrätt. det var gott. Erica Potters nya profilbild är snygg. Jag ska träna snart.
30 jan, 2012 17:56 |
|
Borttagen
|
Hej jag heter Eira.
30 jan, 2012 17:58 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen