Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
moaskywalkr
Elev |
Skrivet av Celebikai: Skrivet av moaskywalkr: Skrivet av smartbabe: Greenbloodyrose ''hoppas han kollar på mig! nej förresten, jag ser ful ut idag. han är snyyygg. jag vill bara rufsa om i hans hår! jag älskar hans stil idag. jag älskar hans hår idag. jag älskar hans ögon idag. jag älskar hans ben idag. jag älskar hans skjorta idag. jag älskar hans skor idag. jag älskar hans fötter idag. jag älskar hans fingrar idag. OMG OMG DÄR ÄR HAN GÖM MIG NEJ SE MIG OMG. KLOCKAN TOLV KLOCKAN TOLV NU KLOCKAN TRE KLOCKAN TRE OMG HAN SÄTTER SIG BAKOM OSS OMG OMG CALL 911" skääämmigt. det där är literally jag när jag smsar med Celebikai omg "HAN ÄR SÅ SNYGG JAG ORKAR INTE" "JAG VILL BARA ATT HAN SKA PRATA MED MIG" "JAG SÅG HONOM I KORRIDOREN IDAG" hur orkar du med mig 5 feb, 2013 20:23 |
|
Borttagen
|
Jag som äntligen hade bestämt mig för att slutligen glömma honom. Men det känns... så konstigt. Jag kan verkligen inte glömma honom. Jag ser honom hela tiden, och ingen annan kille kan vara något att ens jämföra med honom! Men, faktum kvarstår, han har sårat mig å många gånger. Inte alltid avsikligt, men han har gjort det. Ibland när han mötter min blick, idag t ex, känns det verkligen som om han faktiskt tycker om mig, men jag vet att det inte kan vara så.
Han har en tjej. men de pratar knappt med varandra. Jag är så ful, varför skulle han lägga märke till mig? Men alla gånger han mött din blick? Han har faktiskt sårat mig så otroligt mycket att jag inte kunnat se mig själv i spegeln. det var bara du som överdrev. Han slrattar säkert inte åt dig. Han var orsaken till att jag blev mobbad. Det var ett skämt. Inte hans fel att alla började reta mig för det. Han började hela det här helvetet med ätstörnigar. Fortfarandei nte hans fel. Det var n inte han som tvingade det att bli kär 5 feb, 2013 20:45 |
|
Myling
Elev |
Skrivet av Teddy Remus Lupin: Det finns en tjej, men jag kan inte avgöra direkt om det är förälskelse eller att jag bara är riktigt lycklig över att känna någon som henne. Det märks på lördag. Spoiler: Tryck här för att visa! Vi får väl se 5 feb, 2013 20:53 |
|
HannaPanna
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: shitshitshit omgomgomgomg han sa grattis två gånger till mig och båda skrev om regnskog på nationella provet nawh hello emma im telling u he's in love with you ok bye
5 feb, 2013 21:05 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av HannaPanna: Skrivet av LunaLovegood1: shitshitshit omgomgomgomg han sa grattis två gånger till mig och båda skrev om regnskog på nationella provet nawh hello emma im telling u he's in love with you ok bye srsly no hanna just no
5 feb, 2013 21:06 |
|
HannaPanna
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av LunaLovegood1: shitshitshit omgomgomgomg han sa grattis två gånger till mig och båda skrev om regnskog på nationella provet nawh hello emma im telling u he's in love with you ok bye srsly no hanna just no srsly yes emma just yes
5 feb, 2013 21:07 |
|
Greenbloodyrose
Elev |
Skrivet av smartbabe: Greenbloodyrose ''hoppas han kollar på mig! nej förresten, jag ser ful ut idag. han är snyyygg. jag vill bara rufsa om i hans hår! jag älskar hans stil idag. jag älskar hans hår idag. jag älskar hans ögon idag. jag älskar hans ben idag. jag älskar hans skjorta idag. jag älskar hans skor idag. jag älskar hans fötter idag. jag älskar hans fingrar idag. OMG OMG DÄR ÄR HAN GÖM MIG NEJ SE MIG OMG. KLOCKAN TOLV KLOCKAN TOLV NU KLOCKAN TRE KLOCKAN TRE OMG HAN SÄTTER SIG BAKOM OSS OMG OMG CALL 911" skääämmigt. Hahahha, OMG *looking at smartbabe who lies dead on the floor and picks up my phone*
6 feb, 2013 18:40 |
|
smartbabe
Elev |
Skrivet av Greenbloodyrose: Skrivet av smartbabe: Greenbloodyrose ''hoppas han kollar på mig! nej förresten, jag ser ful ut idag. han är snyyygg. jag vill bara rufsa om i hans hår! jag älskar hans stil idag. jag älskar hans hår idag. jag älskar hans ögon idag. jag älskar hans ben idag. jag älskar hans skjorta idag. jag älskar hans skor idag. jag älskar hans fötter idag. jag älskar hans fingrar idag. OMG OMG DÄR ÄR HAN GÖM MIG NEJ SE MIG OMG. KLOCKAN TOLV KLOCKAN TOLV NU KLOCKAN TRE KLOCKAN TRE OMG HAN SÄTTER SIG BAKOM OSS OMG OMG CALL 911" skääämmigt. Hahahha, OMG *looking at smartbabe who lies dead on the floor and picks up my phone* now now, why would i pick up your phone when i'm dead? men erkänn, detta är sant! ![]()
6 feb, 2013 21:00 |
|
Rymdkonungen
Elev |
Min man vet inte om att vi är gifta... Men vi går iaf på parallellklasserna, och nu har jag till och med fått reda på vad han heter
tycker Rymdkonungen... 7 feb, 2013 15:48 |
|
Greenbloodyrose
Elev |
Skrivet av smartbabe: Skrivet av Greenbloodyrose: Skrivet av smartbabe: Greenbloodyrose ''hoppas han kollar på mig! nej förresten, jag ser ful ut idag. han är snyyygg. jag vill bara rufsa om i hans hår! jag älskar hans stil idag. jag älskar hans hår idag. jag älskar hans ögon idag. jag älskar hans ben idag. jag älskar hans skjorta idag. jag älskar hans skor idag. jag älskar hans fötter idag. jag älskar hans fingrar idag. OMG OMG DÄR ÄR HAN GÖM MIG NEJ SE MIG OMG. KLOCKAN TOLV KLOCKAN TOLV NU KLOCKAN TRE KLOCKAN TRE OMG HAN SÄTTER SIG BAKOM OSS OMG OMG CALL 911" skääämmigt. Hahahha, OMG *looking at smartbabe who lies dead on the floor and picks up my phone* now now, why would i pick up your phone when i'm dead? men erkänn, detta är sant! I don't know, somebody has too take care of the body. Sant
7 feb, 2013 19:10 |
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen