Vad var det senaste du sa?
Forum > Quidditchplanen > Vad var det senaste du sa?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Fuck yeah
26 feb, 2012 11:56 |
|
GinnyOlivia
Elev |
26 feb, 2012 12:11 |
|
Borttagen
|
"Tycker du att det är kul? Programmet alltså."
2 mar, 2012 20:37 |
|
Borttagen
|
"Kan jag få ett tuggummi?"
2 mar, 2012 20:39 |
|
Borttagen
|
"Men jag får offra mig och köra i mig hela rasket, då!"
Jag bad om choklad och fick en stoor bit! 2 mar, 2012 20:46 |
|
Borttagen
|
''Dom började skriva sajkade unge och bitch till mig efter varje mening, det var därför jag skratta.''
2 mar, 2012 20:50 |
|
Borttagen
|
"Tycker du verkligen att det där är kul!? Okeeej..."
2 mar, 2012 21:11 |
|
Ginny00
Elev |
"JajajajajajJAAA jag ska. SEN."
^Mamma frågade om jag inte skulle duscha. 7 mar, 2012 18:28 |
|
Borttagen
|
Jag la ju min mobiltelefon här någonstans var vad jag sa.
8 mar, 2012 18:35 |
|
Borttagen
|
jajaaaaa, jag ska bara fixa en sak först..
(en väldigt vanlig ord fras jag använder) 8 mar, 2012 18:43 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen