Gör dina egna HP föremål
Forum > Kreativitet > Gör dina egna HP föremål
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av juliaweasly: Trollet?? foruminlägg. Vid hundra ''slåss mot trollet'' och det gör jag tydligen nu. And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 21 jan, 2012 14:29 |
|
juliaweasly
Elev |
Ja ha! Hoppas du får nåt insperation till pyssel!
Couldent live whit out it.. Läs min ff: Hemlig Ugglepost! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=10604&page=1
Läs min HP-pysselblogg http://harrypotterpyssla.blogg.se/
21 jan, 2012 14:29 |
|
Lisen563
Elev |
Jag hoppas det med. Kan du lägga upp bild sen?
21 jan, 2012 14:50 |
|
juliaweasly
Elev |
Yes!
Couldent live whit out it.. Läs min ff: Hemlig Ugglepost! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=10604&page=1
Läs min HP-pysselblogg http://harrypotterpyssla.blogg.se/
21 jan, 2012 15:07 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Den var värkligen jättefin, tidvändaren du gjorde och trollstavarna arianasnape! Hur gjorde du?
Winter is coming... 21 jan, 2012 17:35 |
|
grodan-boll
Elev |
21 jan, 2012 17:48 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Jag har gjort några trollstavar som inte är någon särskild, de blev inte lika fina som era, men såhär blev dem iaf
http://www-tramptass-expectopatronum.blogspot.com/2012/01/har-kommer-nagra-bilder-pa-mina-harry.html Winter is coming... 21 jan, 2012 17:51 |
|
Pygmepuffen
Elev |
21 jan, 2012 18:01 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Räknas snögubbar som föremål? I så fall kan jag lägga upp bild på Vingfåle så snart det går att ta ett foto. (svårt i mörkret)
Mankhöjd till midjan på mig ungefär, och då är inte benen med. 21 jan, 2012 19:10 |
|
Pygmepuffen
Elev |
21 jan, 2012 19:10 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen