Början.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Början.
|
Borttagen
|
"För vadå?" Jag hjälpte honom upp på fötter.
26 okt, 2013 17:34
|
|
Borttagen
|
"För att jag reagerade som jag gjorde."
26 okt, 2013 17:39
|
|
Borttagen
|
"Det gör inget. Mår du bra?"
26 okt, 2013 17:40
|
|
Borttagen
|
"Ja..."
Mumlade jag och började gå mot sugan igen.
26 okt, 2013 17:42
|
|
Borttagen
|
Jag pussade honom på kinden.
26 okt, 2013 17:45
|
|
Borttagen
|
När vi kom in sjönk jag ner i soffan ochignorerade Hectors frågande blick.
26 okt, 2013 17:47
|
|
Borttagen
|
Jag satte Mig bredvid diego.
26 okt, 2013 17:51
|
|
Borttagen
|
Jag somnade till spelmusiken som fortfarande var på. Jag kunde höra Hector och Wii prata långt borta.
26 okt, 2013 17:54
|
|
Borttagen
|
"Han spydde." förklarade jag för Hector.
26 okt, 2013 17:56
|
|
Borttagen
|
-Hector-
"Då vet jag att man kan det..."
26 okt, 2013 17:57
|
Du får inte svara på den här tråden.