Dagens citat av kompisar/bekanta
Forum > Off Topic > Dagens citat av kompisar/bekanta
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
HermioneHäst
Elev |
23 dec, 2016 10:57 |
|
aioli.03
Elev |
23 dec, 2016 16:01 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
"..Lite sned, men det var ju lutande tornet i Pisa också."
- Min syster angående vår julgran. 23 dec, 2016 18:06 |
|
Borttagen
|
23 dec, 2016 23:40 |
|
Lolli99
Elev |
"Jag är mer är 100% svensk!" - min kompis klasskompis :,)
26 dec, 2016 16:00 |
|
boknörd_
Elev |
Kompis(Elin) : När jag säger nåt som är sant tror alla att jag ljuger!
Annan kompis: Elin, sluta ljug!
27 dec, 2016 08:13 |
|
Borttagen
|
" Det är lätt att säga att man är smart, när alla andra är idioter."
-En kompis 29 dec, 2016 19:43 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
"Annars får du köpa en lamahingst."
-syster när vi kollar efter katter på blocket. o.o 29 dec, 2016 22:46 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Pappa: Så, vad händer ikväll?
Jag: Fyrverkerier och mormor kommer in och äter Pappa: .... Jag: Eller skulle jag säga något annat? Pappa: Nej, du bara liknar lite som mamma ibland ![]()
31 dec, 2016 12:24 |
|
Shapiro
Elev |
"Vi är bara människor, som människor måste vi ha någon form av kärlek riktad till oss, utan kärlek dör vi." - Min teaterlärare
Four score and seven years ago... 6 jan, 2017 00:55 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen