Arvtagaren privat
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Arvtagaren privat
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Queen Boo
Elev |
Jag rycker till vid ljudet
jag är jättecoolig älska mig plz 19 sep, 2013 19:53 |
|
ginny 23
Elev |
19 sep, 2013 19:55 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag hoppar upp och tar tag i hans hand
jag är jättecoolig älska mig plz 19 sep, 2013 19:57 |
|
ginny 23
Elev |
19 sep, 2013 19:59 |
|
Queen Boo
Elev |
"Sätt dig ner. Det är lungt, den träffade inte så farligt. Det läker på några veckor"
jag är jättecoolig älska mig plz 19 sep, 2013 20:01 |
|
ginny 23
Elev |
19 sep, 2013 20:02 |
|
Queen Boo
Elev |
(Wierd, det har stått på min att det har vart din tur jättelänge!)
''Ja, några veckor' jag är jättecoolig älska mig plz 6 okt, 2013 19:18 |
|
ginny 23
Elev |
6 okt, 2013 19:20 |
|
Queen Boo
Elev |
''Lugna ner dig!''
jag är jättecoolig älska mig plz 6 okt, 2013 19:21 |
|
ginny 23
Elev |
6 okt, 2013 19:21 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen