@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
30 jan, 2012 16:44 |
|
Dobby, a free elf
Elev |
Skrivet av Borttagen: Så himla snygga, du är riktigt grym på det du gör! Du är duktig! O.o Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad. 30 jan, 2012 16:45 |
|
EmahS
Elev |
Mitt öga kliar. Allergi-kliar >.<
men jag har inte träffat någon katt. har bara varit hemma, och i affären och handlat.
30 jan, 2012 16:46 |
|
Borttagen
|
Nu luktar det nybakat!
30 jan, 2012 16:47 |
|
kinshaw
Elev |
Skrivet av Dobby, a free elf: Skrivet av Borttagen: Så himla snygga, du är riktigt grym på det du gör! Du är duktig! O.o åh tack vad snälla ni är! ![]() ![]()
30 jan, 2012 16:48 |
|
joel9324
Elev |
30 jan, 2012 16:49 |
|
Weasley
Elev |
Dom är jätte snygga, du är grym! 30 jan, 2012 16:49 |
|
Borttagen
|
Guud så fina tjejen! Kan man beställa ett armband eller halsband av dig som du kan ta med dig till mugglisträffen i Stockholm den 10 mars? 30 jan, 2012 16:50 |
|
joel9324
Elev |
30 jan, 2012 16:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av kinshaw: Skrivet av Dobby, a free elf: Skrivet av Borttagen: Så himla snygga, du är riktigt grym på det du gör! Du är duktig! O.o åh tack vad snälla ni är! ![]() 30 jan, 2012 16:52 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen