@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av mine: Dumma mugglis som håller mig borta från att plugga och läsa och träna D: Jag vill träna men är för latD: SÄG ÅT MIG;O Oohh... jag måste ju också plugga! Samma här! 30 jan, 2012 16:31 |
|
mine
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av mine: Dumma mugglis som håller mig borta från att plugga och läsa och träna D: Jag vill träna men är för latD: SÄG ÅT MIG;O Oohh... jag måste ju också plugga! Du skulle säga åt mig ;o Inte säga vad du oxå skulle göra ;o 30 jan, 2012 16:32 |
|
Borttagen
|
30 jan, 2012 16:33 |
|
mine
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Weasley: Skrivet av Borttagen: Skrivet av mine: Dumma mugglis som håller mig borta från att plugga och läsa och träna D: Jag vill träna men är för latD: SÄG ÅT MIG;O Oohh... jag måste ju också plugga! Samma här! Dumma svenska... Svenska är iaf roligare än NOD: 30 jan, 2012 16:35 |
|
Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Weasley: Skrivet av Borttagen: Skrivet av mine: Dumma mugglis som håller mig borta från att plugga och läsa och träna D: Jag vill träna men är för latD: SÄG ÅT MIG;O Oohh... jag måste ju också plugga! Samma här! Dumma svenska... Jag vet den är jobbig! ÅÅååå måste man ha läxa varje dag! 30 jan, 2012 16:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Weasley: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Weasley: Skrivet av Borttagen: Skrivet av mine: Dumma mugglis som håller mig borta från att plugga och läsa och träna D: Jag vill träna men är för latD: SÄG ÅT MIG;O Oohh... jag måste ju också plugga! Samma här! Dumma svenska... Jag vet den är jobbig! ÅÅååå måste man ha läxa varje dag! Har redan gjort den, den var jättelätt! 30 jan, 2012 16:36 |
|
kinshaw
Elev |
30 jan, 2012 16:39 |
|
joel9324
Elev |
30 jan, 2012 16:40 |
|
Borttagen
|
kinshaw- HAR DU GJORT DEM?
30 jan, 2012 16:41 |
|
kinshaw
Elev |
30 jan, 2012 16:43 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen