@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag ska upp 06:15 för att göra mina läxor. Tjihoo...
30 jan, 2012 00:51 |
|
joel9324
Elev |
30 jan, 2012 06:54 |
|
Twix
Elev |
Någon mer än jag som vill gå och lägga sig igen?
Vi kan tillsammans ställa om alla Sveriges klockor så vi int behöver gå till skolan förrän om flera timmar! ![]() 30 jan, 2012 08:01 |
|
Borttagen
|
jag vill inte heller gå till skolan. tur som jag har, har jag sovmorgon
30 jan, 2012 08:30 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Twix: Någon mer än jag som vill gå och lägga sig igen? Vi kan tillsammans ställa om alla Sveriges klockor så vi int behöver gå till skolan förrän om flera timmar! Jag är redan i skolan "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 jan, 2012 09:30 |
|
Borttagen
|
Varför tycker 12 % här på Mugglis om smaken av grus?
30 jan, 2012 09:43 |
|
Solkatten
Elev |
^ Hahah, va? x'D Förresten. Hur kollar man det?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 jan, 2012 09:45 |
|
Annikz
Elev |
30 jan, 2012 09:52 |
|
Solkatten
Elev |
Idag när jag kommer hem ska jag plugga i tre timmar typ. Imorgon efter skolan; plugg i tre timmar också kommer det hålla på så hela veckan typ >.< Svenska, so & no blir det att jag pluggar.
Svenska = Kort redovisning på onsdag, plugga till NP som är den sjunde februari. So = Redovisning på onsdag. No = Plugga till NP i mars, "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 jan, 2012 09:54 |
|
Annikz
Elev |
30 jan, 2012 09:54 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen