@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
kinshaw
Elev |
gjorde dessa idag (
![]() ![]() ![]() ska fixa bättre bilder imorgon. ![]()
29 jan, 2012 23:33 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av kinshaw: gjorde dessa idag ( ![]() ![]() ![]() ska fixa bättre bilder imorgon. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! ELIN! Du kan inte förstå hur mycket jag längtat efter denna dag! Vi måste ta och prata nån gång!
29 jan, 2012 23:36
Detta inlägg ändrades senast 2012-01-29 kl. 23:38
|
|
Prue
Elev |
^älskar dina hp-inspirerade smycken! Har varit inne på din blogg och sett flera stycken jag skulle kunna tänka mig att köpa om jag hade haft råd :3
29 jan, 2012 23:37 |
|
kinshaw
Elev |
29 jan, 2012 23:38 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av kinshaw: ^ vad roligt att du gillar dom! Savi FINIS ♥♥♥ I love you!! Det måste vi verkligen göra! Du måste även på något sätt meddela mig så fort du gör något nytt! Wihuuu! Btw! Min kusin ska typ döpas i sommar (lol random ja vet) men hans mamma är från Umeå så vi ska typ upp dit! ;D
29 jan, 2012 23:39 |
|
Borttagen
|
29 jan, 2012 23:41 |
|
Savi
Elev |
29 jan, 2012 23:43 |
|
kinshaw
Elev |
Savi
I promise omg ska ni!?!? då måste vi ju ses!! Secchan haha åh tack! ![]()
29 jan, 2012 23:59 |
|
Solkatten
Elev |
Ska strax gå och lägga mig.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 jan, 2012 00:10 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av Solkatten: Ska strax gå och lägga mig. Själv ska jag göra mina läxor, äta middag... hmm... ja. Känns ganska så weird att folk går och lägger sig när klcokan är 3 åp eftermiddagen här
30 jan, 2012 00:17 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen