The Percy Jackson club
Forum > Off Topic > Klubbar > The Percy Jackson club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av LunaLovegood123: Jag kanske minns fel. Men var det inte någon dag vi bar in all maten?Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av LunaLovegood123: Alla var liksom In Action!... Tills vi kom fram till godisavdelningen xD! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av LunaLovegood123: Tack! Var du med när vi cosplayade på ICA? Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av LunaLovegood123: Just det! Var det inte du som följde med mig och handlade riskakor en gång?! Skrivet av GinnyHermionePotter: Men det är inte så lätt för dem! De har fullt upp! (Jag vet att ni hatar när jag lägger mig i!) Det minns jag Du var Lily Potter Jag var den där Luna Lovegood med glasögon. Jo Det var det. Du har fint hår Ja, det var superkul. Lol juste Jag köpte inget hade godisförbud Så jag typ stod akward vid sidan om tror jag. 6 jan, 2017 00:37 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av LunaLovegood123: Jag kanske minns fel. Men var det inte någon dag vi bar in all maten? Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av LunaLovegood123: Alla var liksom In Action!... Tills vi kom fram till godisavdelningen xD! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av LunaLovegood123: Tack! Var du med när vi cosplayade på ICA? Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av LunaLovegood123: Just det! Var det inte du som följde med mig och handlade riskakor en gång?! Skrivet av GinnyHermionePotter: Men det är inte så lätt för dem! De har fullt upp! (Jag vet att ni hatar när jag lägger mig i!) Det minns jag Du var Lily Potter Jag var den där Luna Lovegood med glasögon. Jo Det var det. Du har fint hår Ja, det var superkul. Lol juste Jag köpte inget hade godisförbud Så jag typ stod akward vid sidan om tror jag. Jo, jag tror det. 6 jan, 2017 00:38 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av LunaLovegood123: Jag kanske minns fel. Men var det inte någon dag vi bar in all maten? Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av LunaLovegood123: Alla var liksom In Action!... Tills vi kom fram till godisavdelningen xD! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av LunaLovegood123: Tack! Var du med när vi cosplayade på ICA? Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av LunaLovegood123: Just det! Var det inte du som följde med mig och handlade riskakor en gång?! Skrivet av GinnyHermionePotter: Men det är inte så lätt för dem! De har fullt upp! (Jag vet att ni hatar när jag lägger mig i!) Det minns jag Du var Lily Potter Jag var den där Luna Lovegood med glasögon. Jo Det var det. Du har fint hår Ja, det var superkul. Lol juste Jag köpte inget hade godisförbud Så jag typ stod akward vid sidan om tror jag. Känner ni varandra?? In real??
6 jan, 2017 00:38 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av LunaLovegood123: Jag minns att jag var så ledsen det första dygnet på FPP.Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av LunaLovegood123: Jag kanske minns fel. Men var det inte någon dag vi bar in all maten? Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av LunaLovegood123: Alla var liksom In Action!... Tills vi kom fram till godisavdelningen xD! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av LunaLovegood123: Tack! Var du med när vi cosplayade på ICA? Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av LunaLovegood123: Just det! Var det inte du som följde med mig och handlade riskakor en gång?! Skrivet av GinnyHermionePotter: Men det är inte så lätt för dem! De har fullt upp! (Jag vet att ni hatar när jag lägger mig i!) Det minns jag Du var Lily Potter Jag var den där Luna Lovegood med glasögon. Jo Det var det. Du har fint hår Ja, det var superkul. Lol juste Jag köpte inget hade godisförbud Så jag typ stod akward vid sidan om tror jag. Jo, jag tror det. WeasleyHufflepuff, Vi träffades på ett Harry Potter konvent i somras. 6 jan, 2017 00:39
Detta inlägg ändrades senast 2017-01- 6 kl. 00:43
|
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av LunaLovegood123: Jag minns att jag var så ledsen det första dygnet på FPP. Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av LunaLovegood123: Jag kanske minns fel. Men var det inte någon dag vi bar in all maten? Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av LunaLovegood123: Alla var liksom In Action!... Tills vi kom fram till godisavdelningen xD! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av LunaLovegood123: Tack! Var du med när vi cosplayade på ICA? Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av LunaLovegood123: Just det! Var det inte du som följde med mig och handlade riskakor en gång?! Skrivet av GinnyHermionePotter: Men det är inte så lätt för dem! De har fullt upp! (Jag vet att ni hatar när jag lägger mig i!) Det minns jag Du var Lily Potter Jag var den där Luna Lovegood med glasögon. Jo Det var det. Du har fint hår Ja, det var superkul. Lol juste Jag köpte inget hade godisförbud Så jag typ stod akward vid sidan om tror jag. Jo, jag tror det. Det var jag också Kayla fick komma och prata med min mamma och det var tal om att jag skulle åka hem JaWeasleyHufflepuff 6 jan, 2017 00:42 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av LunaLovegood123: Fangirl över att hen heter Kayla och har grönt hår! Bara jag som tänker på Kayla Knowles?Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av LunaLovegood123: Jag minns att jag var så ledsen det första dygnet på FPP. Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av LunaLovegood123: Jag kanske minns fel. Men var det inte någon dag vi bar in all maten? Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av LunaLovegood123: Alla var liksom In Action!... Tills vi kom fram till godisavdelningen xD! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av LunaLovegood123: Tack! Var du med när vi cosplayade på ICA? Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av LunaLovegood123: Just det! Var det inte du som följde med mig och handlade riskakor en gång?! Skrivet av GinnyHermionePotter: Men det är inte så lätt för dem! De har fullt upp! (Jag vet att ni hatar när jag lägger mig i!) Det minns jag Du var Lily Potter Jag var den där Luna Lovegood med glasögon. Jo Det var det. Du har fint hår Ja, det var superkul. Lol juste Jag köpte inget hade godisförbud Så jag typ stod akward vid sidan om tror jag. Jo, jag tror det. Det var jag också Kayla fick komma och prata med min mamma och det var tal om att jag skulle åka hem JaWeasleyHufflepuff 6 jan, 2017 00:45 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av LunaLovegood123: Fangirl över att hen heter Kayla och har grönt hår! Bara jag som tänker på Kayla Knowles? Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av LunaLovegood123: Jag minns att jag var så ledsen det första dygnet på FPP. Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av LunaLovegood123: Jag kanske minns fel. Men var det inte någon dag vi bar in all maten? Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av LunaLovegood123: Alla var liksom In Action!... Tills vi kom fram till godisavdelningen xD! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av LunaLovegood123: Tack! Var du med när vi cosplayade på ICA? Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av LunaLovegood123: Just det! Var det inte du som följde med mig och handlade riskakor en gång?! Skrivet av GinnyHermionePotter: Men det är inte så lätt för dem! De har fullt upp! (Jag vet att ni hatar när jag lägger mig i!) Det minns jag Du var Lily Potter Jag var den där Luna Lovegood med glasögon. Jo Det var det. Du har fint hår Ja, det var superkul. Lol juste Jag köpte inget hade godisförbud Så jag typ stod akward vid sidan om tror jag. Jo, jag tror det. Det var jag också Kayla fick komma och prata med min mamma och det var tal om att jag skulle åka hem JaWeasleyHufflepuff Det var väl Alice som hade grönt hår? 6 jan, 2017 00:46 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av LunaLovegood123: Ja Alice också! Men Kayla hade lite!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av LunaLovegood123: Fangirl över att hen heter Kayla och har grönt hår! Bara jag som tänker på Kayla Knowles? Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av LunaLovegood123: Jag minns att jag var så ledsen det första dygnet på FPP. Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av LunaLovegood123: Jag kanske minns fel. Men var det inte någon dag vi bar in all maten? Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av LunaLovegood123: Alla var liksom In Action!... Tills vi kom fram till godisavdelningen xD! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av LunaLovegood123: Tack! Var du med när vi cosplayade på ICA? Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av LunaLovegood123: Just det! Var det inte du som följde med mig och handlade riskakor en gång?! Skrivet av GinnyHermionePotter: Men det är inte så lätt för dem! De har fullt upp! (Jag vet att ni hatar när jag lägger mig i!) Det minns jag Du var Lily Potter Jag var den där Luna Lovegood med glasögon. Jo Det var det. Du har fint hår Ja, det var superkul. Lol juste Jag köpte inget hade godisförbud Så jag typ stod akward vid sidan om tror jag. Jo, jag tror det. Det var jag också Kayla fick komma och prata med min mamma och det var tal om att jag skulle åka hem JaWeasleyHufflepuff Det var väl Alice som hade grönt hår? 6 jan, 2017 00:47 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av LunaLovegood123: Ja Alice också! Men Kayla hade lite! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av LunaLovegood123: Fangirl över att hen heter Kayla och har grönt hår! Bara jag som tänker på Kayla Knowles? Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av LunaLovegood123: Jag minns att jag var så ledsen det första dygnet på FPP. Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av LunaLovegood123: Jag kanske minns fel. Men var det inte någon dag vi bar in all maten? Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av LunaLovegood123: Alla var liksom In Action!... Tills vi kom fram till godisavdelningen xD! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av LunaLovegood123: Tack! Var du med när vi cosplayade på ICA? Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av LunaLovegood123: Just det! Var det inte du som följde med mig och handlade riskakor en gång?! Skrivet av GinnyHermionePotter: Men det är inte så lätt för dem! De har fullt upp! (Jag vet att ni hatar när jag lägger mig i!) Det minns jag Du var Lily Potter Jag var den där Luna Lovegood med glasögon. Jo Det var det. Du har fint hår Ja, det var superkul. Lol juste Jag köpte inget hade godisförbud Så jag typ stod akward vid sidan om tror jag. Jo, jag tror det. Det var jag också Kayla fick komma och prata med min mamma och det var tal om att jag skulle åka hem JaWeasleyHufflepuff Det var väl Alice som hade grönt hår? Just det och Klara som fangirlade över Spicy Girls. 6 jan, 2017 00:48 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av LunaLovegood123: Ja just det! Imorgon (det har ju redan hunnit bli den 6:e) idag då, är det ett HALVÅR sedan vi åkte till FPP! Men allvarligt! Jag måste sova nu om jag inte ska vända på dygnet helt! Godnatt! Hoppas att ni drömmer om Camp!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av LunaLovegood123: Ja Alice också! Men Kayla hade lite! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av LunaLovegood123: Fangirl över att hen heter Kayla och har grönt hår! Bara jag som tänker på Kayla Knowles? Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av LunaLovegood123: Jag minns att jag var så ledsen det första dygnet på FPP. Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av LunaLovegood123: Jag kanske minns fel. Men var det inte någon dag vi bar in all maten? Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av LunaLovegood123: Alla var liksom In Action!... Tills vi kom fram till godisavdelningen xD! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av LunaLovegood123: Tack! Var du med när vi cosplayade på ICA? Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av LunaLovegood123: Just det! Var det inte du som följde med mig och handlade riskakor en gång?! Skrivet av GinnyHermionePotter: Men det är inte så lätt för dem! De har fullt upp! (Jag vet att ni hatar när jag lägger mig i!) Det minns jag Du var Lily Potter Jag var den där Luna Lovegood med glasögon. Jo Det var det. Du har fint hår Ja, det var superkul. Lol juste Jag köpte inget hade godisförbud Så jag typ stod akward vid sidan om tror jag. Jo, jag tror det. Det var jag också Kayla fick komma och prata med min mamma och det var tal om att jag skulle åka hem JaWeasleyHufflepuff Det var väl Alice som hade grönt hår? Just det och Klara som fangirlade över Spicy Girls. 6 jan, 2017 00:53 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen