Prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs
|
Borttagen
|
16 mar, 2014 18:38
|
|
Borttagen
|
16 mar, 2014 18:41
|
|
Borttagen
|
" Hej vad kan jag hjälpa er med?, sa hon i Receptionen.
" eh.., mumlade jag
16 mar, 2014 18:43
|
|
Borttagen
|
- Vi skulle hälsa på gubben i rum 23. Sade jag.
16 mar, 2014 18:45
|
|
Borttagen
|
-Jaha.. vad bra! han väntar på er!, sa hon
16 mar, 2014 18:48
|
|
Borttagen
|
Jag började gå längs med korridoren och kom fram till rum 23.
16 mar, 2014 18:49
|
|
Borttagen
|
Jag gick bredvid Wahidah.
16 mar, 2014 18:52
|
|
Borttagen
|
Jag drog ett djupt andetag och knackade på dörren.
- Kom in. Hördes det inifrån.
16 mar, 2014 19:02
|
|
Borttagen
|
Jag öppnade dörren och höll upp den för Wahidah innan jag själv gick in.
16 mar, 2014 19:04
|
|
Borttagen
|
- Hej. Sade jag blygt och såg på gubben.
16 mar, 2014 19:11
|
Du får inte svara på den här tråden.