Dagens citat av kompisar/bekanta
Forum > Off Topic > Dagens citat av kompisar/bekanta
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
JossiMarauder
Elev |
"Salta brunnarna,förgifta maten och backa in i Siribien"
So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 20 dec, 2016 19:39 |
|
Borttagen
|
Vi ser på en film som handlar om Martin Luther, då en scen där ett par soldater jagar ett vildsvin som beträtt helig mark, och levt i det vilda. Då säger min kompis bara:
"Ja... Då levde den i alla fall ekologiskt." Jag är imponerad. *ironiskt tonfall* 21 dec, 2016 07:53 |
|
Borttagen
|
"Den vill inte stanna... på plats... vafan." - aioli.03
21 dec, 2016 08:39 |
|
Missy The Timelady
Elev |
"I Amsterdam finns det mycket konst, så det är inte så KONSTigt att hon levde där" - Mentor om våran bildlärare
![]()
21 dec, 2016 12:52 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
"Det är ju inte jul på riktigt utan en jävla massa ångest"
21 dec, 2016 20:18 |
|
Borttagen
|
Det är väl det folk menar med "julkänslor".. x) 21 dec, 2016 21:47 |
|
Vildvittra
Elev |
Vikarie lyfter upp en tallrik från bordet som ett barn inte har plockat undan.
Vikarie: "Är det din?" (Menar: "Du ska plocka undan tallriken." ) Barnet: "Nej, det är förskolans." Barnet hoppar sedan därifrån mycket nöjd med sig själv. Hahaha xD "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 21 dec, 2016 21:50 |
|
PureSlytherin
Elev |
Jag skulle ha ridlektion med en grupp barn i typ 6-8 årsåldern och vi står och gör i ordning ponnyerna. En av ungarna tittar på en stor häst som står i en box en bit bort och frågar: "Hur mycket väger den hästen?"
Jag: "Ja... Jag vet inte exakt hur mycket hon väger, men 600 kg kanske." En annan unge, helt seriös: "Jaha! Lika mycket som min pappa." Alltså ungar. Ingen som helst uppfattning om verkligheten x)
22 dec, 2016 17:31 |
|
Huffles Teddy
Elev |
Skrivet av PureSlytherin: Jag skulle ha ridlektion med en grupp barn i typ 6-8 årsåldern och vi står och gör i ordning ponnyerna. En av ungarna tittar på en stor häst som står i en box en bit bort och frågar: "Hur mycket väger den hästen?" Jag: "Ja... Jag vet inte exakt hur mycket hon väger, men 600 kg kanske." En annan unge, helt seriös: "Jaha! Lika mycket som min pappa." Alltså ungar. Ingen som helst uppfattning om verkligheten x) Nu tycker jag inte att vi ska diskriminera dom som väger 600kg xD 22 dec, 2016 17:54 |
|
PureSlytherin
Elev |
Skrivet av Huffles Teddy: Skrivet av PureSlytherin: Jag skulle ha ridlektion med en grupp barn i typ 6-8 årsåldern och vi står och gör i ordning ponnyerna. En av ungarna tittar på en stor häst som står i en box en bit bort och frågar: "Hur mycket väger den hästen?" Jag: "Ja... Jag vet inte exakt hur mycket hon väger, men 600 kg kanske." En annan unge, helt seriös: "Jaha! Lika mycket som min pappa." Alltså ungar. Ingen som helst uppfattning om verkligheten x) Nu tycker jag inte att vi ska diskriminera dom som väger 600kg xD De människor i världen som vägt 600 kg är väl rätt få dock ^^ att just den ungens pappa skulle väga 600 kg är rätt otroligt... har fö sett de ungarnas föräldrar och ingen pappa kvalade in på 600 kg iaf, det är ett som är säkert. ![]()
23 dec, 2016 10:39 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen