Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Ketchup.
3 nov, 2012 17:38 |
|
ginnyw123
Elev |
3 nov, 2012 18:13 |
|
Borttagen
|
ketchup, helt enkelt för att det är godare!
3 nov, 2012 18:56 |
|
Kintsugi
Prefekt |
ketchup eller senap ?
Usch. gillar varken eller. Men senap fungerar fint som smaksättare i såser så jag får väl ta det. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 3 nov, 2012 23:41 |
|
MizzNina
Elev |
Oj. Svårt äter verkligen Bara Ketchup och Senap till Korv (med bröd) Men Ketchup hamnar ju i maten ibland.
Men jag får nog välja senap. Den har sting i sig som jag gillar. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 4 nov, 2012 05:57 |
|
Petra Hyrrot
Elev |
Ketchup! Gillar inte senap...xD
HUFFELPUFF POWER HÄR! :D 4 nov, 2012 08:16 |
|
Ladusvalan
Elev |
Jag tänker välja senap. Ja gillar båda men det är något särskilt med senap!
Resultatet i frågan "senap eller ketchup?": 23-10 till ketchup! OBS! Ny fråga i första inlägget! 5 nov, 2012 08:33 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Jag får nog ta och svara ko. Mest för att jag är heltokig i mjölkprodukter som filmjölk, lättmjölk osv.
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 5 nov, 2012 08:42 |
|
The Noble Lion
Elev |
5 nov, 2012 08:50 |
|
MizzNina
Elev |
KO!!!
Ko är ju lätt ett av dem coolaste djuren. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 5 nov, 2012 08:59 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen