Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
moaskywalkr
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av moaskywalkr: Skrivet av LunaLovegood1: hahahahaha jag orkar inte med mig själv men liksom om han säger grattis till mig imorgon så kommer jag oseriöst dö fingers crossed!! idk om jag hoppas på att han säger grattis eller inte though, vill inte att du ska dö??? å andra sidan vore det kanske ett fint avslut på livet idk idk nawh♥ nejmen på riktigt, jag vet inte vad jag kommer göra om han gör det help me moa pro tip gör inget av följande: *kissa på dig *svimma *skrik *se ut såhär men srsly säg bara "tack" och le, typ såhär själva leende-biten blir antagligen inte så svår eftersom du blir glad av att han grattar dig (förmodar jag???) så det enda du behöver tänka på är väl tacket och tack säger man ju ändå alltid när någon grattar en så för att summera ACT NORMAL 4 feb, 2013 21:24 |
|
LunaLovegood1
Elev |
moaskywalkr normalt på mitt sätt eller normalt i andras ögon?
4 feb, 2013 21:34 |
|
moaskywalkr
Elev |
LunaLovegood1: normalt som om du är en agent för cia
tänk särskilt på att inte se ut såhär lycka till!!! 4 feb, 2013 21:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av moaskywalkr: alltsååå jag trodde att min crush gillade mig men nu är jag inte lika säker längre pga han har inte tittat på mig på två dagar MVH känner mig som att jag går i lågstadiet igen vrf så mkt kÄNSLoR =// när det gäller ens crush får man vara en lågstadieunge lovar var exakt likadan innan har inget crush nu(för asså jag har verkligen kommit över honom!!! typ) men liksom när jag hade det jag var helt kaos 4 feb, 2013 22:15 |
|
moaskywalkr
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av moaskywalkr: alltsååå jag trodde att min crush gillade mig men nu är jag inte lika säker längre pga han har inte tittat på mig på två dagar MVH känner mig som att jag går i lågstadiet igen vrf så mkt kÄNSLoR =// när det gäller ens crush får man vara en lågstadieunge lovar var exakt likadan innan har inget crush nu(för asså jag har verkligen kommit över honom!!! typ) men liksom när jag hade det jag var helt kaos jag kan inte ätaa kan inte sova kan inte andas kan bara tänka på honom ugh hatar detta SÅ MKT men samtidigt är det underbart u feel me 4 feb, 2013 22:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av moaskywalkr: Skrivet av Borttagen: Skrivet av moaskywalkr: alltsååå jag trodde att min crush gillade mig men nu är jag inte lika säker längre pga han har inte tittat på mig på två dagar MVH känner mig som att jag går i lågstadiet igen vrf så mkt kÄNSLoR =// när det gäller ens crush får man vara en lågstadieunge lovar var exakt likadan innan har inget crush nu(för asså jag har verkligen kommit över honom!!! typ) men liksom när jag hade det jag var helt kaos jag kan inte ätaa kan inte sova kan inte andas kan bara tänka på honom ugh hatar detta SÅ MKT men samtidigt är det underbart u feel me fattar hur du menar och när personen gör nått gulligt flippar man ur totalt eh ska berätta en hemlis Spoiler: Tryck här för att visa! 4 feb, 2013 22:42 |
|
moaskywalkr
Elev |
letswatchitburn: kissar nästan på mig varje gång han tittar på mig shit
speciellt eftersom jag vet att han är intresserad??? alltså srsly varenda gång jag går förbi hans kompisgäng brukar hans kompisar ropa hans namn eller typ "hallå kolla" och varenda gång reagerar han antingen såhär känner typ HUR GICK DET HÄR TILL (är inte van vid att killar tycker att jag är snygg??? antar att det inte har med min personlighet att göra med tanke på att vi aldrig snackat lol) & även VRF PRATAR DU INTE MED MIG DITT JÄVLA TAPP (ska väl inte säga så mkt men åh så frustrerande att veta att det finns en chans men ingen vågar ta den??) aw :-------( there will be other crushes!!! tänkte säga att du kan ju alltid prova att ta upp kontakten med denna men om du kommit över honom är kanske inte det en så bra idé lol 4 feb, 2013 22:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av moaskywalkr: letswatchitburn: kissar nästan på mig varje gång han tittar på mig shit speciellt eftersom jag vet att han är intresserad??? alltså srsly varenda gång jag går förbi hans kompisgäng brukar hans kompisar ropa hans namn eller typ "hallå kolla" och varenda gång reagerar han antingen såhär känner typ HUR GICK DET HÄR TILL (är inte van vid att killar tycker att jag är snygg??? antar att det inte har med min personlighet att göra med tanke på att vi aldrig snackat lol) & även VRF PRATAR DU INTE MED MIG DITT JÄVLA TAPP (ska väl inte säga så mkt men åh så frustrerande att veta att det finns en chans men ingen vågar ta den??) aw :-------( there will be other crushes!!! tänkte säga att du kan ju alltid prova att ta upp kontakten med denna men om du kommit över honom är kanske inte det en så bra idé lol men om du vet att han är intresserad go for it??? vad väntar du på shit varför sitter du här ens spring hem till honom eller nått hahahhahahahaha nej det är världens pinsamaste shit kolla vi var typ kompisar sen var vi typ på g och är rätt säker på att han var intresserad eh och vi hade såhär jättefina moments typ kollade på film och han somnade på mig och typ höll handen och kollade på stjärnorna allt var bara wonderful sen en dag bara började vi strula och allt var typ perfekt tills på kvällen han bara: sry men tycker bara om dig som en vän är inte redo för ett nytt förhållande hahahahah jag kände typ liksom shit boy varför kunde du inte sagt det lite tidigare + han har flickvän nu eh + tror han har tagit bort mig från fb skype osv vet inte ens varför vi har inte bråkat eller någonting bara inte snackat med varandra 4 feb, 2013 22:53 |
|
moaskywalkr
Elev |
letswatchitburn: får aldrig tillfälle?? han är alltid omgiven av sina kompisar och jag är alltid omgiven av mina och idk förstår inte mycket av högstadiets sociala strukturer men det skulle liksom inte funka att jag sprang fram till honom och ba tJA, måste ha något lite mer naturligt liksom =/ för han kommer knappast ta kontakt med mig heller, han är sådär du vet "tuff" "cool" "fotbollskille" som snackar högt om hur mycket porr han kollar på men egentligen aldrig haft en riktig konversation med en tjej (shit vilken pärla jag gått och kärat ner mig i asså) sigh
men har bestämt att jag ska ha snackat med honom innan alla hjärtans dag i alla fall :@@ inte för att jag tycker den dagen är särskilt speciell haha, behövde mest en deadline =/ hahahaha men åh :------( 4 feb, 2013 23:05 |
|
Borttagen
|
moaskywalkr men har ni inga gemensamma vänner då?? mycket enklare isf?? annars kan du ju vara lite feg och skriva på fb eller nått det funkar också
deadlines är bra kör på det! 4 feb, 2013 23:22 |
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen