Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
marraboo98
Elev |
heej alla! visste ni att jag är ensam inloggad just nu?...HAHA! där det står inloggade ni vet högst upp till höger..där dtår det bara en.. betyder det att jag är den ända inloggade? (hopas det)
läs gärna min FF http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=7948&page=6#p375115 handlar om Mione som blir kär i Draco 21 sep, 2011 01:20 |
|
Anapneo
Elev |
21 sep, 2011 22:33 |
|
kinshaw
Elev |
21 sep, 2011 22:53 |
|
Knizzlare
Elev |
21 sep, 2011 22:54 |
|
Anapneo
Elev |
21 sep, 2011 22:58 |
|
MayoGryffindor
Elev |
Wooh, visa ;D
Tja btw "She's buying the stairway to heaven" 21 sep, 2011 23:00 |
|
Anapneo
Elev |
har gjort två.. båda är tagna med webcamera, och tyck inte att jag är en botoxad bimbo, för mina läppar ser faktiskt ut sådär, och det var första gången jag provade läpstift så jag ville ha bildbevis
-------------------------------- Före: ![]() Efter: ![]() nästa..... Före: ![]() Efter: ![]() ...... NYBÖRJAR REDIGERARE!!!
21 sep, 2011 23:12 |
|
MayoGryffindor
Elev |
Tycker verkligen inte att du är en botoxad bimbo, du är skitfin
Och bilderna var så fint redigerade ! Vad använde du för program ? "She's buying the stairway to heaven" 21 sep, 2011 23:27 |
|
Anapneo
Elev |
MayoGryffindor åh, tack!
Använde det gamla hederliga Picnik, brukar använda GIMP men jag orkade inte göra det nu... ska iallafall sova nu, godnatt alla potterheads! dröm söta HP drömmar inatt
21 sep, 2011 23:38 |
|
Borttagen
|
Detta pysslar jag på med nu:
klicka för större!Religion - instuderingsfrågor mitt i natten mest troligt, haha! 21 sep, 2011 23:43 |
Du får inte svara på den här tråden.













Mugglarportalen