The Percy Jackson club
Forum > Off Topic > Klubbar > The Percy Jackson club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av GinnyHermionePotter: Men det är inte så lätt för dem! De har fullt upp! (Jag vet att ni hatar när jag lägger mig i!) Du får lägga dig i hur mycket du vill Millie! Jag fattar vad du tycker men jag gillar dem ändå inte.. Det är inte världens bästa men de finns där för dig. Som när? Liksom vart isåfall? Jag menar de har aldrig funnits där för mig! Är du alldeles säker? Bärgssäker. Jag har många händelser. Jag var dumdristig när jag var mindre och klättrade ofta i träd och en gång så klättrade jag lite för högt och då var det typ en röst i huvudet som sa att jag försiktigt skulle klättra ner istället 6 jan, 2017 00:25 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ni slösar på sidan 200 hallå!!! Första hundrasidorna firar man xD LunaLovegood123 Athena?
6 jan, 2017 00:25
Detta inlägg ändrades senast 2017-01- 6 kl. 00:26
|
|
Borttagen
|
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Ni slösar på sidan 200 hallå!!! Första hundrasidorna firar man xD Och Råå!!! 6 jan, 2017 00:25 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Men det är inte så lätt för dem! De har fullt upp! (Jag vet att ni hatar när jag lägger mig i!) Det minns jag Du var Lily Potter Jag var den där Luna Lovegood med glasögon. 6 jan, 2017 00:26 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av LunaLovegood123: Just det! Var det inte du som följde med mig och handlade riskakor en gång?!Skrivet av GinnyHermionePotter: Men det är inte så lätt för dem! De har fullt upp! (Jag vet att ni hatar när jag lägger mig i!) Det minns jag Du var Lily Potter Jag var den där Luna Lovegood med glasögon. 6 jan, 2017 00:28 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av LunaLovegood123: Just det! Var det inte du som följde med mig och handlade riskakor en gång?! Skrivet av GinnyHermionePotter: Men det är inte så lätt för dem! De har fullt upp! (Jag vet att ni hatar när jag lägger mig i!) Det minns jag Du var Lily Potter Jag var den där Luna Lovegood med glasögon. Jo Det var det. Du har fint hår 6 jan, 2017 00:28 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av LunaLovegood123: Tack! Var du med när vi cosplayade på ICA?Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av LunaLovegood123: Just det! Var det inte du som följde med mig och handlade riskakor en gång?! Skrivet av GinnyHermionePotter: Men det är inte så lätt för dem! De har fullt upp! (Jag vet att ni hatar när jag lägger mig i!) Det minns jag Du var Lily Potter Jag var den där Luna Lovegood med glasögon. Jo Det var det. Du har fint hår 6 jan, 2017 00:30 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av LunaLovegood123: Tack! Var du med när vi cosplayade på ICA? Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av LunaLovegood123: Just det! Var det inte du som följde med mig och handlade riskakor en gång?! Skrivet av GinnyHermionePotter: Men det är inte så lätt för dem! De har fullt upp! (Jag vet att ni hatar när jag lägger mig i!) Det minns jag Du var Lily Potter Jag var den där Luna Lovegood med glasögon. Jo Det var det. Du har fint hår Ja, det var superkul. 6 jan, 2017 00:30 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av LunaLovegood123: Alla var liksom In Action!... Tills vi kom fram till godisavdelningen xD!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av LunaLovegood123: Tack! Var du med när vi cosplayade på ICA? Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av LunaLovegood123: Just det! Var det inte du som följde med mig och handlade riskakor en gång?! Skrivet av GinnyHermionePotter: Men det är inte så lätt för dem! De har fullt upp! (Jag vet att ni hatar när jag lägger mig i!) Det minns jag Du var Lily Potter Jag var den där Luna Lovegood med glasögon. Jo Det var det. Du har fint hår Ja, det var superkul. 6 jan, 2017 00:32 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av LunaLovegood123: Alla var liksom In Action!... Tills vi kom fram till godisavdelningen xD! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av LunaLovegood123: Tack! Var du med när vi cosplayade på ICA? Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av LunaLovegood123: Just det! Var det inte du som följde med mig och handlade riskakor en gång?! Skrivet av GinnyHermionePotter: Men det är inte så lätt för dem! De har fullt upp! (Jag vet att ni hatar när jag lägger mig i!) Det minns jag Du var Lily Potter Jag var den där Luna Lovegood med glasögon. Jo Det var det. Du har fint hår Ja, det var superkul. Lol juste Jag köpte inget hade godisförbud Så jag typ stod akward vid sidan om tror jag. 6 jan, 2017 00:33 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen