Den Klubbiga Klubben
Forum > Off Topic > Klubbar > Den Klubbiga Klubben
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ellaravenclaw
Elev |
Sidan 200 nu!!!
3 nov, 2014 15:58 |
|
Borttagen
|
Nej, tyvärr är det sidan 201.
Vill du göra tårtorna? 3 nov, 2014 16:00 |
|
Elsa Gryffindor
Elev |
SIDAN 201, WE HAVE TO CELEBRATE!!!
(vi säger att jag stavade rätt) EDIT: Fel H@nna, du blev medlem på sidan 2!!
3 nov, 2014 16:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Elsa Gryffindor: SIDAN 201, WE HAVE TO CELEBRATE!!! (vi säger att jag stavade rätt) EDIT: Fel H@nna, du blev medlem på sidan 2!! Du skojar! Wow! Då hqr jag varit med rätt länge 3 nov, 2014 16:06 |
|
Elsa Gryffindor
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Elsa Gryffindor: SIDAN 201, WE HAVE TO CELEBRATE!!! (vi säger att jag stavade rätt) EDIT: Fel H@nna, du blev medlem på sidan 2!! Du skojar! Wow! Då hqr jag varit med rätt länge Jepp, du här varit medlem ett tag nu
3 nov, 2014 16:07 |
|
Luna97
Elev |
Skrivet av Elsa Gryffindor: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Elsa Gryffindor: SIDAN 201, WE HAVE TO CELEBRATE!!! (vi säger att jag stavade rätt) EDIT: Fel H@nna, du blev medlem på sidan 2!! Du skojar! Wow! Då hqr jag varit med rätt länge Jepp, du här varit medlem ett tag nu Jag då? Sidan 58??? <3 3 nov, 2014 16:09 |
|
Elsa Gryffindor
Elev |
Skrivet av Luna97: Skrivet av Elsa Gryffindor: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Elsa Gryffindor: SIDAN 201, WE HAVE TO CELEBRATE!!! (vi säger att jag stavade rätt) EDIT: Fel H@nna, du blev medlem på sidan 2!! Du skojar! Wow! Då hqr jag varit med rätt länge Jepp, du här varit medlem ett tag nu Jag då? Sidan 58??? Det är också ganska länge!! Fast jag har ju faktiskt varit medlem längst, sedan första inlägget!!
3 nov, 2014 16:13
Detta inlägg ändrades senast 2014-11- 3 kl. 16:13
|
|
Luna97
Elev |
Skrivet av Elsa Gryffindor: Skrivet av Luna97: Skrivet av Elsa Gryffindor: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Elsa Gryffindor: SIDAN 201, WE HAVE TO CELEBRATE!!! (vi säger att jag stavade rätt) EDIT: Fel H@nna, du blev medlem på sidan 2!! Du skojar! Wow! Då hqr jag varit med rätt länge Jepp, du här varit medlem ett tag nu Jag då? Sidan 58??? Det är också ganska länge!! Fast jag här ju faktiskt varit medlem längst, sedan första inlägget!! Hahaha... <3 3 nov, 2014 16:13 |
|
Borttagen
|
Men tårtorna då?
Vem gör dom? 3 nov, 2014 16:18 |
|
Luna97
Elev |
Jag!
Har bakat en prinsess tårta, UTAN VANILJSÅS! <3 3 nov, 2014 16:18 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen