Prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs
|
Borttagen
|
16 mar, 2014 18:15
|
|
Borttagen
|
- Ska vi hälsa på den där gubben nu eller?
16 mar, 2014 18:18
|
|
Borttagen
|
16 mar, 2014 18:21
|
|
Borttagen
|
Jag kollade min mobil.
- 12:25. Svarade jag.
16 mar, 2014 18:24
|
|
Borttagen
|
-Då kan vi börja gå mot sjukhuset, sa jag
16 mar, 2014 18:26
|
|
Borttagen
|
16 mar, 2014 18:28
|
|
Borttagen
|
Jag började gå mot sjukhuset.
16 mar, 2014 18:30
|
|
Borttagen
|
Jag tog William i handen och gick till sjukhuset tillsammans med William.
16 mar, 2014 18:31
|
|
Borttagen
|
Jag kramade åt hennes hand.
16 mar, 2014 18:32
|
|
Borttagen
|
Jag log och kysste William på kinden.
16 mar, 2014 18:34
|
Du får inte svara på den här tråden.