Början.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Början.
|
Borttagen
|
26 okt, 2013 16:55
|
|
Borttagen
|
"Aj"
Mumlade jag med ett litet flin.
26 okt, 2013 16:56
|
|
Borttagen
|
26 okt, 2013 17:00
|
|
Borttagen
|
"Men vilka känslor har du för Hector då?"
Muttrade jag.
26 okt, 2013 17:01
|
|
Borttagen
|
26 okt, 2013 17:03
|
|
Borttagen
|
Jag höjde på ena ögonbrynet och tog stöd mot trädet.
26 okt, 2013 17:04
|
|
Borttagen
|
"Hur är det med dig?"
Jag gick närmare honom.
26 okt, 2013 17:06
|
|
Borttagen
|
26 okt, 2013 17:06
|
|
Borttagen
|
"Vad bra..." Jag försökte le.
26 okt, 2013 17:08
|
|
Borttagen
|
Jag hann inte svara förrän jag spydde.
26 okt, 2013 17:11
|
Du får inte svara på den här tråden.