Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Början.

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Början.

1 2 3 ... 200 201 202 ... 230 231 232
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


"Vad är det?"

26 okt, 2013 16:55

Borttagen

Avatar


"Aj"
Mumlade jag med ett litet flin.

26 okt, 2013 16:56

Borttagen

Avatar


"Oj...förlåt."

26 okt, 2013 17:00

Borttagen

Avatar


"Men vilka känslor har du för Hector då?"
Muttrade jag.

26 okt, 2013 17:01

Borttagen

Avatar


"Jag vet inte..."

26 okt, 2013 17:03

Borttagen

Avatar


Jag höjde på ena ögonbrynet och tog stöd mot trädet.

26 okt, 2013 17:04

Borttagen

Avatar


"Hur är det med dig?"
Jag gick närmare honom.

26 okt, 2013 17:06

Borttagen

Avatar


Jag svalde.
"Bra..."

26 okt, 2013 17:06

Borttagen

Avatar


"Vad bra..." Jag försökte le.

26 okt, 2013 17:08

Borttagen

Avatar


Jag hann inte svara förrän jag spydde.

26 okt, 2013 17:11

1 2 3 ... 200 201 202 ... 230 231 232

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Början.

Du får inte svara på den här tråden.