Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
moaskywalkr
Elev |
orkar inte med min crush men orkar inte med någonting utan honom heller VRF
vi har fortfarande inte ens pratat sigh sigh sigh 4 feb, 2013 16:36 |
|
Dramione99
Elev |
Skrivet av Kedjebrev: Jag bryr mig inte heller värst mkt. Det är väl fint om man har någon att dela den speciella dagen med, men det har ju inte jag ... vanlig dag bara liksom. Det blir väl ett "Glad alla hjärtans dag!" inom famiuljen men i mitt kompisgäng tror jag inte det är någon osm bryr sig värst mkt! Skrivet av Borttagen: Bara jag som inte bryr mig om alla hjärtans dag? har aldrig fått något kort eller liknanade, och ingen bryr sig i min skola. Jag bryr mig inte heller, bara om jag får gelehjärtan (♥33) eller typ fika hemma 4 feb, 2013 16:37 |
|
Greenbloodyrose
Elev |
Skulle gärna vilja lära känna dig... hoppas skolan sätter ihop någonting men gymnasiet så att jag får prata med dig
4 feb, 2013 19:46 |
|
moaskywalkr
Elev |
alltsååå jag trodde att min crush gillade mig men nu är jag inte lika säker längre pga han har inte tittat på mig på två dagar MVH känner mig som att jag går i lågstadiet igen vrf så mkt kÄNSLoR =//
4 feb, 2013 20:13 |
|
smartbabe
Elev |
Skrivet av Greenbloodyrose: Skulle gärna vilja lära känna dig... hoppas skolan sätter ihop någonting men gymnasiet så att jag får prata med dig jesus, jag kommer ihåg när jag var sån med mattias... ♥ ![]()
4 feb, 2013 20:39
Detta inlägg ändrades senast 2013-02- 4 kl. 20:41
|
|
Borttagen
|
det är bara det... Jag kommer inte få se honom på 2 veckor, pga det dumma nationela proven... Jag är van vid att kunna se killen jag gillade varje dag, men nu... vi går på olika skoler.
4 feb, 2013 20:39 |
|
LunaLovegood1
Elev |
hahahahaha jag orkar inte med mig själv
men liksom om han säger grattis till mig imorgon så kommer jag seriöst dö
4 feb, 2013 21:05 |
|
moaskywalkr
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: hahahahaha jag orkar inte med mig själv men liksom om han säger grattis till mig imorgon så kommer jag seriöst dö fingers crossed!! idk om jag hoppas på att han säger grattis eller inte though, vill inte att du ska dö??? å andra sidan vore det kanske ett fint avslut på livet idk idk 4 feb, 2013 21:07 |
|
Greenbloodyrose
Elev |
Skrivet av smartbabe: Skrivet av Greenbloodyrose: Skulle gärna vilja lära känna dig... hoppas skolan sätter ihop någonting men gymnasiet så att jag får prata med dig jesus, jag kommer ihåg när jag var sån med mattias... ♥ Hahaha, vem var inte sån när man pratade om honom
4 feb, 2013 21:15 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av moaskywalkr: Skrivet av LunaLovegood1: hahahahaha jag orkar inte med mig själv men liksom om han säger grattis till mig imorgon så kommer jag oseriöst dö fingers crossed!! idk om jag hoppas på att han säger grattis eller inte though, vill inte att du ska dö??? å andra sidan vore det kanske ett fint avslut på livet idk idk nawh♥ nejmen på riktigt, jag vet inte vad jag kommer göra om han gör det help me moa
4 feb, 2013 21:19 |
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen