The Percy Jackson club
Forum > Off Topic > Klubbar > The Percy Jackson club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Men det är inte så lätt för dem! De har fullt upp! (Jag vet att ni hatar när jag lägger mig i!) Du får lägga dig i hur mycket du vill Millie! Jag fattar vad du tycker men jag gillar dem ändå inte..
6 jan, 2017 00:14 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av GinnyHermionePotter: Men det är inte så lätt för dem! De har fullt upp! (Jag vet att ni hatar när jag lägger mig i!) Du får lägga dig i hur mycket du vill Millie! Jag fattar vad du tycker men jag gillar dem ändå inte.. Det är inte världens bästa men de finns där för dig. 6 jan, 2017 00:17 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av LunaLovegood123: Jag tycker att gudarna är bra! Men de måste nog prioritera lite annat före sina barn. Men de prioriterar oss ibland!Skrivet av GinnyHermionePotter: Men det är inte så lätt för dem! De har fullt upp! (Jag vet att ni hatar när jag lägger mig i!) Nej det är lugnt Milli Vi har typ disskutioner. Jag försvarar gudarna och Will hatar dem 6 jan, 2017 00:18 |
|
Borttagen
|
6 jan, 2017 00:19 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av LunaLovegood123: Jag tycker att gudarna är bra! Men de måste nog prioritera lite annat före sina barn. Men de prioriterar oss ibland! Skrivet av GinnyHermionePotter: Men det är inte så lätt för dem! De har fullt upp! (Jag vet att ni hatar när jag lägger mig i!) Nej det är lugnt Milli Vi har typ disskutioner. Jag försvarar gudarna och Will hatar dem Samma som jag då 6 jan, 2017 00:19 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av GinnyHermionePotter: Men det är inte så lätt för dem! De har fullt upp! (Jag vet att ni hatar när jag lägger mig i!) Du får lägga dig i hur mycket du vill Millie! Jag fattar vad du tycker men jag gillar dem ändå inte.. Det är inte världens bästa men de finns där för dig. Som när? Liksom vart isåfall? Jag menar de har aldrig funnits där för mig!
6 jan, 2017 00:20 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av GinnyHermionePotter: Men det är inte så lätt för dem! De har fullt upp! (Jag vet att ni hatar när jag lägger mig i!) Du får lägga dig i hur mycket du vill Millie! Jag fattar vad du tycker men jag gillar dem ändå inte.. Det är inte världens bästa men de finns där för dig. Som när? Liksom vart isåfall? Jag menar de har aldrig funnits där för mig! Är du alldeles säker? 6 jan, 2017 00:22 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av GinnyHermionePotter: Men det är inte så lätt för dem! De har fullt upp! (Jag vet att ni hatar när jag lägger mig i!) Du får lägga dig i hur mycket du vill Millie! Jag fattar vad du tycker men jag gillar dem ändå inte.. Det är inte världens bästa men de finns där för dig. Som när? Liksom vart isåfall? Jag menar de har aldrig funnits där för mig! Är du alldeles säker? Bärgssäker.
6 jan, 2017 00:23 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av LunaLovegood123: Sant!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av LunaLovegood123: Jag tycker att gudarna är bra! Men de måste nog prioritera lite annat före sina barn. Men de prioriterar oss ibland! Skrivet av GinnyHermionePotter: Men det är inte så lätt för dem! De har fullt upp! (Jag vet att ni hatar när jag lägger mig i!) Nej det är lugnt Milli Vi har typ disskutioner. Jag försvarar gudarna och Will hatar dem Samma som jag då Men hur gör man för att rolla? Jag har aldrig gjort det. Men det låter typ som att Cosplaya! Det har jag gjort två gånger! (Varav en gång inne på ICA! xD) 6 jan, 2017 00:24 |
|
Borttagen
|
Ni slösar på sidan 200 hallå!!!
6 jan, 2017 00:24 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen