Najs eller bajs?
Forum > Quidditchplanen > Najs eller bajs?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ggary
Elev |
Najs för det mesta
Istappar? Det är meningen... 5 jan, 2012 22:21 |
|
MizzNina
Elev |
Najs! de ser coola ut iaf.
lite Bajs på -fåenistappihuvudetochdörisken- men den är rätt liten här på landet.^_^ Katter? "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 6 jan, 2012 06:41 |
|
Borttagen
|
Naajs!
Hästar? 6 jan, 2012 12:15 |
|
wolfJ
Elev |
Majs
Majs ps de man äter _______________________________________ 6 jan, 2012 12:18 |
|
Enchanted
Elev |
bajs
Nutella? 6 jan, 2012 22:58 |
|
MizzNina
Elev |
Bajs.. >.<
Jordnötssmör? "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 7 jan, 2012 07:22 |
|
Borttagen
|
Bajs.....
hund? 7 jan, 2012 10:51 |
|
Borttagen
|
Majs/bajs.. Hundar är läskiga. Inte SMÅ söta gulliga hundar, men resten, *ryser*.
The Vampire Diaries? 7 jan, 2012 11:04 |
|
Borttagen
|
Najs/bajs
Gryffindor? 7 jan, 2012 11:45 |
|
Borttagen
|
Hm.. Majs.
Godis? 7 jan, 2012 13:06 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen