PRS(fashion7)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS(fashion7)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
- Okej, deet kan vi göra! sa TOP och log vagt.
- Men....hur? 14 feb, 2014 22:02 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Elenora log ännu större och hela hon sken upp medan hon började förklara alla regler för honom. "Förstår du?" frågade hon när hon var klar.
14 feb, 2014 22:03 |
|
Borttagen
|
TOP nickade sakta, det syntes att det var svårt att förstå, men han försökte.
- Jag tror jag fattar...Kom igen, vi kör! TOPs ögon lyste av iver. 14 feb, 2014 22:08 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Elenora nickade och satte sig tillrätta på soffan. "Jag kan börja" mumlade hon och flyttade en av sina bönder fram två steg.
14 feb, 2014 22:09 |
|
Borttagen
|
TOP nickade. Han tog en av sina bönder så fort hon var klar, och flyttade fram den.
14 feb, 2014 22:13 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Elenora flyttade sin nästa bonde och så fortsatte det en stund utan att någon pjäs tagits ut. Men tillslut fick hon ut en av Tops pjäser.
(Hoppas det var okej att det blev så nu med spelet xD)
14 feb, 2014 22:16 |
|
Borttagen
|
(No problem^^)
TOP såg surmulet på när Elenora salta men säkert tog ut hans pjäser. Efter en timme hade hon vunnit. Visserligen med bara fem pjäser kvar, men TOP blängde ändå surt. - En gång till! Nu vinner jag! Sa han bestämt. 14 feb, 2014 22:25 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Elenora kände sig glad över att göra något med Top och log stort då hon vann. "Okej" skrattade hon sedan då de skulle köra igen och ställde ännu en gång igång pjäserna.
14 feb, 2014 22:53 |
|
Borttagen
|
TOP muttrade tyst. Han började denna gång.
14 feb, 2014 23:00 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Elenora gjorde sitt motdrag och log än, det var lite roande att se Top så surmulen bara för att han förlorat.
14 feb, 2014 23:02 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen