ORS
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ORS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Isabelle Granger
Elev |
Jag gick fram till tjejen som kallades Pling och hälsade på henne.
16 nov, 2013 18:34 |
|
Borttagen
|
JAG SITTER OCH LÄSER.....
16 nov, 2013 18:35 |
|
Borttagen
|
Jag ler lite mot Cornelia och nickar.
16 nov, 2013 18:49 |
|
Borttagen
|
Jag går till rektorns kontor (Vad heter rektorn? Har någon redan kommit på det? Annars har jag ett namn
16 nov, 2013 18:56 |
|
Borttagen
|
(tror inte rektorn har ett namn)
16 nov, 2013 18:57 |
|
Borttagen
|
(Ok
16 nov, 2013 19:00 |
|
Borttagen
|
(bara en sak... är en hon)
16 nov, 2013 19:02 |
|
Borttagen
|
(Ok
16 nov, 2013 19:03 |
|
Borttagen
|
(tror vi skrev det innan... )
16 nov, 2013 19:04 |
|
Borttagen
|
(Ok
16 nov, 2013 19:05 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen